וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי הצעירה שהתמוטטה במועדון בסכנה: "חשש מסם חדש שעלול להרוג"

מצבה של מושית פישר מוסיף להיות קשה מאוד והיא מורדמת ומונשמת. "נאבקים על חייה במובן המלא של המילה", מסרה הרופאה המטפלת בה והזהירה: "פחד מסם חדש בשוק, שעלול להפיל חללים". אמה של הצעירה: "אנחנו מדברים כל הזמן על לא להשאיר כוסות בלי השגחה"

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז

מצבה של פישר מוסיף להיות קשה מאוד, והרופאים נאבקים על חייה – כך מסרה אמש (שבת) ד"ר אסתי דהן, ממלאת מקום מנהלת היחידה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים איכילוב שבו מאושפזת הצעירה, בת 23 מראשון לציון. ד"ר דהן הסבירה כי "החשש הגדול הוא שקיים סם חדש בשוק, סם שעלול להפיל חללים. סם חדש שהוא הרבה יותר רעיל, הרבה יותר מבעבר".

פישר בילתה ביום שישי במועדון "הבלוק" שבמתחם התחנה המרכזית החדשה בעיר, התמוטטה בו ופונתה לפנות בוקר לבית החולים איכילוב בעיר לאחר שחשה ברע. בשעות הערב חלה הידרדרות משמעותית במצבה, הוא מוגדר כעת קשה מאוד והיא מונשמת ומורדמת. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה ובודקת אם המשקה ששתתה הכיל סם.

"הצעירה במצב קשה ומסכן חיים מהרגע שבו הגיעה אלינו, וככל שמוזרמות אלינו תוצאות בדיקות, אנו מבינים חומרת מצבה", ציינה ד"ר דהן, "היא סובלת מהרעלה שהובילה לכשל רב מערכתי, כשנכון לעכשיו אנחנו לא יודעים ממה בדיוק, והממצאים שנמצאו לא מספיקים על מנת להסביר את תופעת ההרעלה החמורה".

עוד בוואלה! NEWS:
הפצועה בפיגוע ברהט: "חתני לחץ לי על הצוואר ועצר את הדם"
רכב החליק והתנגש בתחנת אוטובוס בר"ג: שניים נפצעו קשה ובינוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נאבקים על חייה במובן המלא של המילה ונעשים מאמצים גדולים". מושית פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי הרופאה, "אנחנו נאבקים על חייה במובן המלא של המילה ונעשים מאמצים גדולים, מדובר בבחורה צעירה אז אנחנו תקווה גדולה שנצליח". ד"ר דהן סיפרה כי "ההשערה היא שמדובר בהרעלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אמה של הצעירה: "היא סובלת מהרעלה שלא יודעים ממה היא נובעת"

בשיחה עם עיתונאים בבית החולים איכילוב, סיפרה אם הצעירה, צופיה, כי בתה יצאה אחרי חצות מהבית והלכה למועדון בשם "הבלוק" עם חברים שהיא בדרך כלל יוצאת איתם. "אנחנו סומכים עליה, לא חיכינו לה כמו שהיינו עושים כשהיא הייתה יותר צעירה. בבוקר קיבלנו טלפון מאיכילוב. כשנכנסתי למיון וראיתי את הבת שלי זה היה שוק. היא הייתה מחוברת עם מלא צינורות. אמרו שהרדימו אותה כי היא בהרעלה והעבירו אותה לטיפול נמרץ. בחיים לא חשבתי שאקבל טלפון מבית חולים ויגידו שהבת שלי שם".

היא סיפרה: "הבנו מטלפונים של חברים שהביאו אותה לפה, בזכותם לפחות קיבלה את הטיפול המהיר". לפי האם, "היו עשר דקות שבהן היא עזבה את החברים ודיברה עם מישהו שם. לא ברור איך נתנו לה את הסם ואם היא שתתה אותו בכוס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טוענים שיש הרעלה שעוד לא יודעים ממה היא נובעת". צופיה פישר, אמה של הצעירה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אנחנו לא מעשנים ולא שותים, המשקה האלכוהולי היחיד זה התירוש ביום שישי"

האם הסבירה כי אחרי שהגיעו כל הבדיקות "ראו שהיה לה בדם אקסטזי ולא יודעים מה יש בפנים. טוענים שיש הרעלה שעוד לא יודעים ממה היא נובעת. כאן נכנסה המשטרה לתמונה, הגיע קצין מתל אביב שאמר שזה פלילי. היו שלושה שוטרים שניסו לתחקר. מהם הבנו שהם הולכים למועדון לראות צילומים ולהבין מה קרה. החברים אומרים שהיא ישבה איתם ולא שתתה אלכוהול. אבל כנראה שהיא שתתה בכל זאת משהו ואחרי שעתיים התמוטטה במועדון".

היום חל יום ההולדת של אביה, והמשפחה תכננה להפתיע אותו במסעדה בקניון. "היא מאוד אוהבת את אבא שלה ובקשר איתו יותר מאשר איתי. גם עם אחיה היא בקשר מאוד חזק. היא גרה איתנו, אנחנו לא מעשנים ולא שותים, המשקה האלכוהולי היחיד זה התירוש ביום שישי. אבל אנחנו יודעים שהיא שותה עם חברים במועדונים".

אביה של מושית פישר שאושפזה בעקבות בילוי בבלוק. יותם רונן
תכננו לחגוג לו את יום ההולדת. אביה של מושית/יותם רונן

לדבריה, "אנחנו מדברים לא מעט במשפחה, שבמועדונים תלך עם בקבוקים ולא כוסות, ולא להשאיר כוסות בלי השגחה. היא לא לוקחת סמים. אני סומכת עליה ואני לא בטוחה שיש ילדה יותר טובה מהבת שלי. לא תיארנו לעצמנו שממקום כזה זה יקרה. אנחנו מדברים איתה כל הזמן למה ואיך הגיע הרגע שנכנס לגוף שלה סם בלי שאנחנו או היא נדע מזה. אנחנו יודעים שתצא מזה. היא הבת שלי והיא חזקה כמו אימא שלה".

ממועדון "הבלוק" נמסר הערב בתגובה: "‏אנחנו מקווים שהצעירה תשוב לאיתנה במהירות ומנסים לסייע למשטרה ככל יכולתנו בבירור נסיבות המקרה".

(עדכון ראשון: 22:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully