וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצועה בפיגוע ברהט: "חתני לחץ לי על הצוואר ועצר את הדם"

7.2.2016 / 0:01

שלומית גונן מקיבוץ משמר הנגב, שנדקרה על ידי אזרח ערבי בשוק העירוני בעיר הבדואית, סיפרה מבית החולים: "הרגשתי פליק על האוזן, שמעתי צלצולים באוזניים, נפלתי וקמתי". חתנה, בני, הוסיף: "שמענו צעקות, חשבתי שהיא נפלה. ראיתי אותה שוכבת על הרצפה". המחבל טרם נתפס

מערכת וואלה!

שלומית גונן, בת 65 מקיבוץ משמר הנגב, שנפצעה אמש (שבת) באורח קל בפיגוע הדקירה ברהט סיפרה על הרגעים שבהם נדקרה בשוק העירוני. "התכוונתי להיכנס לחנות והרגשתי פליק על האוזן, שמעתי צלצולים באוזניים, נפלתי וקמתי. החתן שלי אמר לי שירד לי דם ולחץ לי על הצוואר", סיפרה בשיחה מבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם היא מאושפזת ללילה. לדבריה, "אני הולכת כל הזמן לרהט".

בני, חתנה של גונן, תיאר גם הוא את הלך הדברים: "נכנסנו לרהט לקנות מגן של טלפון ופתאום שמענו צעקות, חשבתי שהיא נפלה. ראיתי אותה שוכבת על הרצפה ושמתי את היד על הצוואר שלה כדי לעצור את הדם".

סמוך לשעה 16:50 התקבל דיווח על פצועה מדקירה בשוק העירוני. מצבה הוגדר תחילה בינוני אך השתפר והפך לקל בבית החולים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה עם פציעות בפלג גופה העליון לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הדוקר נמלט מהזירה וכוחות משטרה גדולים עורכים סריקות אחריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גונן, הפצועה בפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוברות בית החולים סורוקה נמסר מוקדם יותר כי גונן הגיעה לחדר הטראומה במרכז הרפואי לאחר שנדקרה באזור הצוואר. היא קיבלה טיפול ראשוני בחדר הטראומה והועברה לאשפוז ולהמשך טיפול במחלקה לכירורגיה פלסטית. פרופ' יונן ויילר, סגן מנהל בית החולים, סיפר על מצבה ואמר: "היא הגיעה עם חתך באוזן ובצוואר. תפרנו אותה והיא תישאר באשפוז לילה".

(עדכון ראשון: 21:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירה - פיגוע ברהט. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully