וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תקיפות מיניות בקלן: 22 תלונות על הטרדה במהלך "קרנבל הנשים"

אחת המתלוננות היא כתבת בלגית שדיווחה על האירוע והוטרדה בשידור חי. זאת, חודש לאחר שעשרות גברים, רובם מהגרים, הטרידו מאות נשים בתחנת הרכבת בעיר. הפעם המשטרה מדגישה כי העצורים הם "ממגזרים שונים"

עריכה: אביב אירגז

22 תלונות הוגשו למשטרה בגין הטרדה מינית בערב הפתיחה של הקרנבל השנתי בקלן שבגרמניה – אותה העיר שבה אירעה התקיפה המינית ההמונית בערב השנה החדשה. אחת הנשים שהתלוננו טענה כי נאנסה בעת שעשתה את דרכה בחזרה לביתה. כמו כן, אחת מכתבות הטלוויזיה שסיקרה את האירוע הוטרדה בשידור חי על ידי אחד החוגגים.

אירוע הפתיחה, המכונה "קרנבל הנשים" ואירע בחמישי האחרון, הוא יריית הפתיחה לרצף החגיגות בעיר הנקראות "קרנבל הימים המטורפים". נוסף על ההטרדות המיניות, הוגשו תלונות בגין גניבה ואלימות ובסך הכול נעצרו כ-200 בני אדם. בעוד שבמקרה ההטרדה המינית הקודם רוב החשודים הם ממוצא ערבי וצפון אפריקני, הפעם המשטרה טוענת כי העצורים הם "ממגזרים שונים".

עוד כתבות בנושא:
דוח משטרתי חושף: תקיפות מיניות בידי מהגרים בגרמניה הפכו למכת מדינה
לאחר סערת התקיפה המינית בקלן: קבוצות מהגרים הותקפו
סערה בגרמניה: עשרות נשים הותקפו מינית בידי כאלף גברים

קרנבל הנשים בקלן שבגרמניה, פברואר 2016. רויטרס
בדיקה משטרתית במהלך הקרנבל בקלן/רויטרס

בעקבות המקרה שאירע לפני כחודש, תוגברה הנוכחות המשטרתית בקרנבל וברחבי העיר נפרסו 2,000 שוטרים. כמו כן, החשש מכך שהתקיפות המיניות בערב השנה החדשה יחזרו על עצמן, הובילו את הרשויות לחלק עלונים שבו מוגדרים הדרכים שבהן יש להתנהג בקרנבל – דבר שגרר ביקורת רבה. בעלונים, שחולקו בעיקר לפליטים, הובהר כי אין לעשות צרכים ברחוב וכי יש להתנהג באופן ראוי כלפי נשים. "לא משמעו לא", נכתב.

כתבת הטלוויזיה שהוטרדה, אזמרלדה לאביה, הדגישה כי האדם שהטריד אותה הוא ממוצא אירופי ולא אדם זר. "אני רוצה להדגיש, וזה חשוב לדעתי, כי המקרה אירע על ידי אדם צעיר דובר גרמנית", אמרה. לטענתה אותו אדם נשק לצווארה ולחש דבר מה באוזנה. היא הוסיפה כי הוטרדה פעם נוספת לאחר השידור, וכי אחד האנשים שסבב אותה נגע בחזה. "כשהתכוננתי לסיים את השידור החי, אחד הגברים שהקיפו אותי אחז בחזי. הסתובבתי ואמרתי לו באנגלית: ' לא אתן לזה לקרות פעם נוספת. אל תיגע בי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תגבור כוחות המשטרה במהלך "קרנבל הנשים" בקלן שבגרמניה. רויטרס
שוטרת בודקת את דרכונו של פליט מקוסובו במהלך הקרנבל/רויטרס

התחנה הגישה תלונה למשטרה המקומית וראש העירייה התנצל על המקרה. צעיר בן 17 הגיע לתחנת המשטרה עם אמו, ואמר כי הוא זה שנראה בסרטון עומד מאחורי הכתבת. הוא טען כי לא הטריד מינית את הכתבת. המשטרה שחררה אותו.

קרנבל הנשים בקלן שבגרמניה, פברואר 2016. רויטרס
פחית בירה על הרצפה לאחר החגיגות בקלן/רויטרס
תגבור כוחות המשטרה במהלך "קרנבל הנשים" בקלן שבגרמניה. רויטרס
מצלמת אבטחה באזור הקרנבל/רויטרס
קרנבל הנשים בקלן שבגרמניה, פברואר 2016. רויטרס
קרנבל הנשים בקלן, חמישי/רויטרס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully