וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת נוספת: "איבגי נישק אותי בניגוד לרצוני, כשמשפחתו בסמוך"

שגיא בן נון, גלי גינת ויונתן שם טוב

6.2.2016 / 0:15

ד', אישה שעבדה עם משה איבגי בהפקות שונות מספרת כי באירוע חגיגי הקשור לאחת ההפקות הוא "נתן לי נשיקה ופתאום הרגשתי את הלשון שלו בגרון שלי. אשתו והבנות שלו ישבו בשולחן ליד". פרקליטו של איבגי ציון אמיר: "במידה שיידרש על ידי גורמים מוסמכים הוא יגיש את גרסתו"

צילום מסך

בעקבות תחקיר וואלה! NEWS שהביא טענות של נשים נגד השחקן משה איבגי, מתייצבת אישה נוספת וטוענת כי נישק אותה בכפייה. ד', שעבדה עם איבגי בהפקות רבות מספרת כי הוטרדה על ידו לפחות שלוש פעמים, פעם אחת כשמשפחתו נמצאת במרחק מטרים ספורים ממקום האירוע. "זה קרה לי איתו לפחות שלוש פעמים", היא מספרת.

לדבריה, באחד המקרים, באירוע חגיגי שקשור לאחת ההפקות, "הוא פשוט פגש אותי, חיבק אותי, ונתן לי נשיקה שפתאום הרגשתי את הלשון שלו בתוך הגרון שלי. זה פשוט היה נורא כי המשפחה שלו היתה שם, הילדות שלו היו שם, זה היה לא יאומן שהם ישבו שני שולחנות מאיתנו. אשתו ושתי הבנות שלו ישבו בשולחן ליד".

ד' מתארת את נסיבות האירוע, לטענתה: "זה היה חיבוק של שלום שלום, שלא נפגשנו הרבה זמן כי עבר הרבה זמן מאז הצילומים. חיבוק ויש את הנשיקה הזאת על הלחי שנותנים, פשוט תפס את הפנים שלי, ובמקום שזו תהיה נשיקה על הלחי מן משהו ידידותי כזה, זו הפכה להיות נשיקה על הפה כשהלשון שלו בתוך הפה שלי. זה עניין של שניות".

משה איבגי בכנס האומנים, יוני 2015. מגד גוזני
"זה קרה לי איתו לפחות שלוש פעמים"/מגד גוזני

"עבדתי איתו המון המון המון, וספגתי ממנו הרבה מאוד דברים, בעיקר מילוליים. זה לא השאיר בי שום טראומה, אני בן אדם מאוד חזק. פשוט הדפתי אותו ממני. זאת היתה הפעם האחרונה שזה קרה. קדמו לזה לפחות עוד פעמיים שאני זוכרת, ולא נתתי לו אפילו תחילתו של רמז שאני בעניין. אגב, אין לי שום בעיה לעמוד מולו גם ולהתעמת איתו על זה. פשוט אני לא רוצה להגיע למצב שכלום לא יקרה מזה ואני אצטרך להמשיך לעבוד איתו. זה מה שאני לא רוצה שיקרה. מעבר לזה אין לי שום בעיה להתעמת, לעמוד מולו ואני רוצה שהוא יסתכל לי בעיניים ולהגיד לי שהדבר הזה לא קרה. הייתי הורגת אותו על המקום, כאילו. אני מפחדת שהדבר הזה איכשהו יתמסמס, כי אף אחת לא תגיש תלונה. מרתיח אותי שאני רואה את כל הטוקבקים שאומרים, שכולם אומרים שזה מתוזמן היטב בגלל כל מיני דברים שיש לו להגיד".

פרקליטו של משה איבגי, עו"ד ציון אמיר מסר בתגובה: "מרשי עובר ימים קשים מאוד, גם הוא וגם אני סבורים שמדובר בסוגיות הרות גורל שראוי להן להתברר על ידי גורמים מוסמכים. במידה ומרשי יידרש שם להגיש את גרסתו המלאה, הוא ישתף פעולה באופן מלא".

(עדכון ראשון: 20:15)

  • עוד באותו נושא:
  • משה איבגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully