וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד אנשים הגיבו למראה גבר מוטרד מינית ע"י אישה?

9.2.2016 / 10:03

כוכב היוטיוב ג'ואי סלדס החליט לבחון איך אנשים מגיבים לגבר שלא נענה לחיזורים בוטים של אישה. באופן לא מפתיע במקום לעזור, קראו לו "משוגע" ו"הומו". צפו בניסוי

Joey Salads

ג'ואי סלדס, בן 22 מסטטן איילנד, ניו יורק החליט לבדוק האם אנשים יתנהגו באותה דרך כשגבר מוטרד מינית לעומת אישה. בניסוי חברתי שעשה הוא השווה בין תגובות של זרים כשחברתו לקסי התחילה איתו באגרסיביות לעומת המצב ההפוך בו היא הקורבן. לא שזה מפתיע, אבל בזמן שהוא זכה לכינויים "משוגע" ו"הומו" כשהתחנן מלקסי לעזוב אותו, כשהתפקידים התחלפו אנשים מיד באו לעזרתה.

עקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

הסרטון צולם בקניון, ובתחילתו אפשר לראות את לקסי חופנת ונוגעת בג'ואי לפני אישה שיושבת על ספסל. כשג'ואי מתחנן "תפסיקי לגעת בתחת שלי", במקום להציע עזרה, האישה צוחקת עליו. "אל תהיה כזה נקבה", היא אומרת. כשג'ואי מסביר שהיא מנסה לשכב איתו אבל הוא לא מעוניין, האישה אומרת שהוא "צריך" להיות מעוניין כי לקסי בחורה יפה. בחור אחר שעובר באזור ורואה את מתרחש אומר לג'ואי "אחי היא נראית טוב, אתה משוגע".

גבר מוטרד מינית. צילום מסך
אנשים נמנעים מלהתערב כשהגבר הוא זה שמוטרד/צילום מסך

כשג'ואי הפך לצד היוזם והתחיל בתוקפנות עם לקסי, מיד רצה לקראתם חבורת בנות שצעקה עליו ונזפה בו על התנהגותו. גם כשהוא מסביר להן שלקסי חברה שלו הן לא משנות את דעתן. בסוף הסרטון ג'ואי נותן לנו חומר למחשבה – מה דעתנו על המצב הזה והאם הוא הוגן?

עוד באותו נושא

צפו בניסוי אמיץ במיוחד: מה קורה כשגבר מתחיל עם גברים זרים ברחוב?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully