וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוות אטי": גופת סטודנט איטלקי שעבר עינויים אותרה ליד קהיר

ג'וליו רגאני נעלם בשבוע שעבר לאחר שיצא מביתו שבבירת מצרים. הוא נמצא בשולי הכביש, כשהוא חצי ערום ועל גופו סימני אלימות קשים. ברומא הביעו דאגה: "מצפים לשיתוף פעולה מלא"

שוטרים מאבטחים חדר מתים בקהיר שבו נמצאת גופתו של סטודנט איטלקי שעבר התעללות לפני מותו, 4 בפברואר 2016. רויטרס
חדר מתים בקהיר שבו מוחזקת גופתו של רגאני, היום/רויטרס

גופה של סטודנט איטלקי שנעלם בשבוע שעבר בקהיר נמצאה עם סימני אלימות עליה – כך מסרו היום (חמישי) גורמים רשמיים במצרים. ג'וליו רגאני בן ה-28 נעדר מביתו מאז 25 בינואר, אחרי שיצא מביתה שבגיזה כדי לבקר חבר. גופתו נמצאה בכביש בפאתי הבירה אתמול.

התביעה במצרים מסרה לכתבים כי נראה שרגאני עבר עינויים בטרם מותו וכי על גופתו אותרו כוויות מסיגריות ופצעי סכין. משרד החוץ של איטליה זימן הבוקר את השגריר המצרי לשיחה דחופה כדי להביע את דאגתו בנושא. בהצהרה מטעם המשרד ברומא נמסר כי "אנו מצפים לשיתוף פעולה מקסימלי בכל הדרגים לנוכח חומרת המעשה". עוד נמסר כי השגריר המצרי "הביע צער עמוק" וכי הוא הבטיח ש"מצרים תשתף פעולה כדי למצוא את האחראים לפשע".

רגאני היה דוקטורנט למדעי המדינה באוניברסיטת קיימברידג' והוא ביקר עמית מחקר באוניברסיטה האמריקנית בקהיר. הוא עזב את דירתו בשעה 8:00 ואמר כי הוא מתכנן לנסוע ברכבת התחתית כדי לפגוש חבר במרכז העיר. ב-25 בינואר הייתה נוכחות משטרתית מתוגברת בבירה קהיר, מאחר שהיה זה יום השנה החמישי לתחילת ההתקוממות נגד הנשיא חוסני מובארק.

גופתו של הסטודנט האיטלקי זוהתה על ידי מקורביו, שמסרו לסוכנות הידיעות אי-פי כי היא התגלתה בכביש שבין קהיר לאלכסנדריה, בעיר הלוויין 6 באוקטובר. התובע אחמד נג'י אמר כי סיבת מותו של רגאני עדיין נבדקת, אך נראה שהוא סבל מ"מוות אטי". לסוכנות הידיעות רויטרס הוא מסר כי הוא נמצא כשחלק גופו התחתון ערום, עם כווית של סיגריות, סימנים של מכות וחתכים באוזניים.

עוד ידיעות מהעולם
כוחות מיוחדים של משטרת גרמניה עצרו פעילי דאעש שתכננו פיגועים במדינה
תהיה מתקדם: קלינטון וסנדרס התווכחו מי מהם יותר שמאלני ודתי
דיווח: מנהיג דאעש בתימן חוסל בתקיפת מל"ט אמריקני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully