וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה בא עוד דג גדול: התקרית המביכה של הבלוגרית שדיווחה מסערה בוויילס

2.2.2016 / 16:39

האישה דיווחה על הסופה שמתחוללת בימים אלה בבריטניה, אלא שאז הגיע גל גדול שנשבר על המזח וקטע את הדיווח. הנחשול הביא עמו דג - שהיכה הישר בפניה של הבלוגרית והפך את הדיווח עד מהרה לוויראלי

מערכת וואלה!

הפתעה באיווה: טד קרוז ניצח את דונלד טראמפ בבחירות המקדימות באיווה, והילרי קלינטון גברה על ברני סנדרס ברוב דחוק של כחצי אחוז. עם היוודע התוצאות אמר טראמפ כי הוא "חש מכובד על שזכה במקום השני".

נציג האו"ם בשיחות השלום בז'נבה נפגש היום לראשונה עם נציגי הממשל בסוריה. אמש החלו השיחות באופן רשמי לאחר פגישה שקיים הנציג עם משלחת מטעם גוף האופוזיציה המרכזי בסוריה.

דונלד טראמפ בפריימריז בדה מוין בירת איווה, 2 בפברואר 2016. רויטרס
"חש מכובד". טראמפ/רויטרס

ברזיל הזהירה נשים בהיריון מלהגיע למשחקי האולימפיאדה שייערכו במהלך הקיץ במדינה. זאת, בעקבות הנגיף זיקה ההולך ומתפשט בדרום אמריקה שיכול לגרום למומים ביילודים.

ובלוגרית צעירה מוויילס שבבריטניה דיווחה מהסופה המשתוללת בדרום המדינה, כשלפתע גל ענק שנשבר על המזח העיף דג היישר לפניה. הסרטון המשעשע זכה כבר לעשרות אלפי צפיות.

ומעט ממזג האוויר בעולם: הר געש "ביג בן" באי הראלד, השייך לאוסטרליה ונמצא בסמוך לאנטרקטיקה, התפרץ בסוף השבוע האחרון. זוהי הפעם הרביעית שבה מתפרץ ההר מאז שנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully