וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של דפנה מאיר: "הבנות זכו במדליה, ואז נשברו כי אמא לא שם"

דב גיל-הר

3.2.2016 / 0:16

נתן מאיר, בעלה של דפנה מאיר שנרצחה בפיגוע בעתניאל, התייחס בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS לפוסט שהעלה לפייסבוק, שבו סיפר על זכייתן של שתי בנותיו בתחרות התעמלות. "גם כשמנחמים ואומרים שאימא תמיד רואה, עדיין חסר חיבוק חם"

עריכה: ניר חן

נתן מאיר, בעלה של דפנה מאיר שנדקרה למוות בפיגוע בעתניאל בחודש שעבר, התייחס אתמול (שלישי) בשיחה עם וואלה! NEWS לפוסט שהעלה לפייסבוק ובו סיפר על זכייתן של שתי בנותיו בתחרות התעמלות, וקרא לעם ישראל לשלוח להן חיבוק חם. הסטטוס שהעלה הפך ויראלי עם אלפי שיתופים, תגובות חמות ולייקים.

"הבנות שלי מתאמנות כבר כמה שנים בחוג להתעמלות קרקע אצלנו ביישוב", סיפר. "הן גם נסעו לתחרויות בחוץ והתחרות שהייתה אתמול הייתה תחרות פנימית בתוך היישוב. היה לבנות קשה ללכת לשם בלי אימא. שכנות שלנו הציעו ללוות אותן והן חזרו הביתה עם מדליות וסיפרו לי עליהן בהתרגשות".

עם זאת, לאחר שההתרגשות שככה, מאיר אמר כי העצב מילא את בנותיו. "יותר מאוחר הגיע השבר ש'אימא לא רואה את ההצלחות'. גם כשמנחמים ואומרים שאימא תמיד רואה, רק ממקום אחר, עדיין חסר חיבוק חם, זה חסר מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
גל העזיבות במשטרה נמשך: מפקד ימ"ר תל אביב הודיע על פרישה
המצור שלא היה על רמאללה: מסר מגומגם לפלסטינים ולישראלים
אחרי שנים: "דודו אוחיון" מתל אביב התגלה כשב"ח פלסטיני

שיחת טלפון עם נתן מאיר בעלה של דפנה מאיר ז"ל שנרצחה בפיגוע בעותניאל. מערכת וואלה!
הסטטוס שהעלה נתן מאיר/מערכת וואלה!

"אנחנו בוכים יחד וזה קשה. אין הרבה מעבר לזה", המשיך מאיר. "אין הקבלה בין הנחמה לבין הכאב. הוא משתק ומרסק. הכוח מגיע מכל מיני נחמות שיש מסביב, וברוך השם יש הרבה נחמות סביב. אני הצעתי לבנות חיבוק מכל עם ישראל".

הסטטוס שהעלה זכה לתגובות רבות, בהן גם תגובתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששלח חיבוק חם לבנות. "אני שמח על האהבה והדאגה שהורעפו עלינו", אמר מאיר. "ראינו את החלק היפה של עם ישראל. הן התפלאו והתרגשו לראות כל כך הרבה אנשים שתומכים בנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חיים בקהילה שטוב לנו לחיות בה". דפנה מאיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, "אנחנו חיים בקהילה שטוב לנו לחיות בה. אנחנו אוהבים את הקהילה ביישוב. אנחנו חיים בשלום ואחווה עם שכנינו הפלסטינים. הבנות שלי מכירות לא מעט מהחברים הפלסטינים שלי. אנחנו לא אנטי של שום דבר ולא רוצים לנקר עיניים. רק חיים באהבה גדולה לכל מה שאנחנו עושים".

מאיר מספר שהחיים בעתניאל מלאי אהבה ואחווה. "ביום ראשון חזרו הפועלים הפלסטינים לעבוד ביישוב. בבית הסמוך לנו עובדים פועלים, הקבלן שלהם יצא אלי בוכה ואמר לי כמה הוא מצטער. אני מכיר אותו כ-20 שנה, מאז שהוא ילד. אתמול פגשתי פלסטיני אחר שאני מכיר הרבה שנים והוא אמר לי שהם לא שם", אמר. "נכון שיש שוליים שרוצים לפגוע, אבל הם לא העיקר. אנו נהנים לעבוד אחד עם השני והאהבה תגבר והיא תנצח את אלה שרוצים להרוס אותה".

(עדכון ראשון: 21:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully