וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס הבריטי שרצה להציל את הטבע ונרצח בידי ציידי פילים

31.1.2016 / 17:03

רוג'ר גאוור נורה בידי ציידים בשמורת טבע בטנזניה, במהלך פעולה משותפת עם הרשויות לפיקוח על חיות הבר במקום. שלושה חשודים נעצרו ובמדינה המזרח-אפריקנית ספדו לו: "אהבת את המדינה שלנו"

רוג'ר גאוור, טייס בריטי שנורה למוות בידי ציידים בטנזניה. טוויטר, צילום מסך
הטייס הבריטי רוג'ר גאוור/צילום מסך, טוויטר

הטייס הבריטי שרצה להציל את הטבע ונרצח בידי ציידי פילים
ציידי פילים בטנזניה ירו לעבר מסוק שהיה במשימה לפיקוח על ציד בלתי-חוקי והרגו טייס בריטי – כך מסר היום (ראשון) שר התיירות והמשאבים במדינה המזרח-אפריקנית. לדברי ג'ומאן מגמבה, שלושה חשודים בתקרית שאירעה בשמורת מסוואה נעצרו. טייס המשנה במסוק נפצע בתקרית, אך הוא שרד את האירוע.

לפי קרן "פרידקין", שאחראית על חלקים משטחי הבר של טנזניה, רוג'ר גאוור נורה ביום שישי בזמן שהשתתף בפעילות עם הרשויות להגנה על הטבע. "האירוע הטראגי הזה מדגיש פעם נוספת את הסיכון ואת המחיר העצום שיש בהגנה על חיי הבר של טנזניה", נכתב באתר של הקרן שבסיסה בטקסס.

לזרו ניילנדו, שר התיירות והמשאבים הקודם, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי גאוור נהרג מירי של רובי קלשניקוב. "אהבת את המדינה שלנו והכרתי אותך מהטיסות הרבות שבהן היינו יחד", ספד לו. משרד החוץ בבריטניה אישר את מותו של אזרח המדינה בטנזניה ומסר כי הוא "מסייע למשפחה בזמן הקשה הזה".

קבוצת הציידים שירתה למוות בטייס הבריטי צדה שלושה פילים בשמורת הטבע. המסוואה שוכנת בדרום-מערב שמורת הסרנגטי, שדרכו נודדים בעלי חיים רבים בינואר ובפברואר. פקחי הפארק מתמודדים עם ציידים על בסיס יום-יומי. אוכלוסיית הפילים במדינה הצטמקה ב-60% מאז 2009 בשל ציד נרחב ומספרה נאמד כיום בכ-40 אלף פרטים.

עוד ידיעות מהעולם
סוריה: עשרות הרוגים בפיגוע משולב של דאעש באזור שיעי בדמשק
הנגיף מתפשט: יותר מ-2,000 נשים הרות בקולומביה נדבקו בזיקה
למרות האזהרות: ארה"ב שוב שייטה באזור המחלוקת עם סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully