וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו בבטן": עגלת ברזל מלא בתינוקות משגעת את רוסיה

28.1.2016 / 20:57

שליח חב"ד לעיר ניז'ני נובגורוד שיתף תמונה מבית היולדות שבו שהה בנו החמישי לצד 16 תינוקות נוספים, בעגלה שמשמשת את הצוות הרפואי להעברתם ממקום למקום. "אי אפשר להתבלבל, יש להם צמיד מזהה"

17 תינוקות בעגלת ברזל בעיר יז'ני נובגורוד ברוסיה, ינואר 2016. ספק 500
"אי אפשר להתבלבל כי יש צמידים". עגלת התינוקות ברוסיה/ספק 500

גולשים ברשתות החברתיות שנתקלו השבוע בתמונה ששיתפו חבריו של הרב מנחם רבינוביץ', שליח חב"ד לעיר ניז'ני נובגורוד ברוסיה, תהו לפשר התמונה שצולמה בבית יולדות מקומי, נראים 17 תינוקות מונחים זה לצד זה על עגלת ברזל גדולה.

הרב רבינוביץ', שצילם את התמונה בבית היולדות לאחר שאשתו חיה ילדה השבוע את בנם החמישי, הרגיע והסביר כי "זו עגלה גדולה המשמשת את העובדים בבית היולדות כשהם לוקחים את התינוקות מהתינוקייה וכשהם מחזירים אותם לשם. הם עוברים בין כל החדרים, מפזרים או אוספים את התינוקות ואחר כך מעבירים אותם לתינוקייה - שם יש לכל אחד עריסה נפרדת, כמו שיש בארץ".

"בהתחלה זה נראה קצת מוזר ושונה מאד", הודה. "זה היה קצת הלם אבל כל הרופאים פה מאד טובים, לדעתי אפילו יותר מאשר בארץ. גם היחס שלהם מצוין. אשתי כבר עברה שני ניתוחים בארץ, ואני יכול להגיד שפה הרפואה טובה יותר".

רבינוביץ' אף והבהיר שאי אפשר להתבלבל בין הילדים. "יש צמידים מזהים", אמר. לטענתו, התינוקות אולי שוכבים בצפיפות, אבל "פה מקובל לעטוף את הילדים חזק מאוד, כי בבית היולדות טוענים שכך התינוקות מרגישים כמו בבטן".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
נתניהו על קמפיין "אם תרצו": "מתנגד לשימוש במונח בוגד"
אחרי שלושה חודשים: נסגר תיק החקירה בפרשת "אלנבי 40"
ניסיון החיסול בתל אביב: הודלפה תמונה נוספת של פצוע קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully