וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר מבקש סנגור ציבורי – על אף שחילוט רכושו הופחת בחצי

28.1.2016 / 17:20

עורך הדין המואשם בשוחד ביקש להשתחרר מפרקליטיו ולמנות לו נציג מטעם המדינה, בטענה כי אינו מסוגל לשלם בעבור הייצוג המשפטי. עם זאת, ייתכן כי מדובר בניסיון לדחות את משפטו שאמור להתחיל בעוד כחודש

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

(עו"ד פישר נשלח למעצר בית, יולי 2015)

עורך הדין רונאל פישר, שמואשם בעבירות שוחד, הגיש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לשחרור מייצוג של עורכי דינו קרן ורון שפירא ולמינוי עורך דין מטעם הסנגוריה הציבורית. זאת, כביכול, משום שפרקליט הצמרת שרכושו חולט, אינו מסוגל לשלם בעבור הייצוג המשפטי.

אלא שלא בטוח כי לפישר אכן אין את היכולת לשלם. הוא היה איש אמיד מאוד, בעלים של נכסים נדלניים, מכוניות ויאכטות. רכושו אמנם חולט תחילה בסכום של תשעה מיליון שקלים, אולם לאחר מכן בית המשפט העליון הפחית בחצי את הסכום החילוט. ייתכן כי מדובר בניסיון לדחות עוד את תחילת משפטו, שאמור להיפתח בעוד כחודש, משום שמינוי סנגור ציבורי חדש ידחה את פתיחת המשפט, שכן זה יצטרך ללמוד את החומר.

פישר מואשם בעבירות רבות של שוחד והלבנת הון - לקיחת שוחד, מתן שוחד, הלבנת הון וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. שלב ההוכחות במשפטו צפוי להתחיל בסוף חודש פברואר, אולם אם אכן יאושר לו סנגור ציבורי - קיימת סבירות גבוהה שהמועד יידחה.

לקריאה נוספת:
חזית נוספת נגד פישר ומלכה: תביעה בסך 265 אלף שקלים
"כרסם בשלטון החוק": שמונה שנות מאסר לערן מלכה בגין שוחד
ערן מלכה פרץ בבכי בדיון הטיעונים לעונשו: "רציתי להתאבד"

רונאל פישר, בית משפט המחוזי ירושלים, 10 ביוני 2015. נועם מושקוביץ
ניסיון לדחות את משפטו? פישר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully