וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נולדתי בגוף הלא נכון": האישה שטוענת שהיא בעצם חתול שונאת כלבים ומקלחת וישנה על החלון

2.2.2016 / 9:21

הכירו את ננו בת ה-20 שגילתה לפני 4 שנים שהיא חתולה שלכודה בגוף של אישה. היא מספרת שהיא שונאת להתקלח, שורקת כשכלבים עוברים לידה, מסוגלת לתקשר עם חתולים ורואה הרבה יותר טוב בחושך. היא אפילו רצה אחרי עכברים בלילות

יוטיוב

הכירו את אשת החתול, ננו בת ה-20, תושבת אוסלו, נורבגיה, שלטענתה היא בכלל חתולה שכלואה בגוף של אישה ותאלץ לחיות עם הטעות הגנטית הזו כל חייה. אבוי לנו ולה. לטענתה, בגיל 16 הפסיכולוג שלה גילה שהיא חתולה אחרי שהיא התלוננה שהיא לא מרגישה כמו כולם ושיתפה אותו בתכונותיה המשונות - שמאוד מזכירות את אלו של החתולים.

ננו מספרת שחושי השמיעה והראייה שלה מאוד חזקים, שהיא תמיד פחדה מכלבים ומעולם לא אהבה מים. אלו ועוד תכונות אופי משונות לא פחות גרמו לה (וגם לפסיכולוג שלה) להאמין שהיא אכן חתולה ומאז היא מתלבשת ומתנהגת בהתאם. ננו עלתה לכותרות בימים האחרונים כשהסכימה לשתף את סיפור חייה בראיון לערוץ היוטיוב NRK P3 Verdens Rikeste Land. הראיון הקצר שהעניקה זכה ליותר מ-270 אלף צפיות ביומיים כשרבים מתקשים להאמין למראה עיניהם.

אשת החתול. יוטיוב, צילום מסך
ננו בת ה-20 טוענת שהיא חתולה שנולדה בגוף של אישה/צילום מסך, יוטיוב

בראיון נראית ננו כשעל ראשה אוזני חתול מחודדות ומאחור מציץ לו זנב חתול מלאכותי. "נולדתי במין הלא נכון. אני שונאת מים, אוהבת ללכת על ארבע, לישון בכיור ועל החלון וליילל כמו חתול", היא מספרת למראיינת. באמצע הראיון, כשהשתיים מסתובבות בתחנת הרכבת המרכזית באוסלו, ננו עוצרת לרגע את השיחה בשריקה חזקה ומסבירה: "יש שם כלב. לפעמים אני שורקת כשאני רואה כלב ברחוב. זה בגלל ההתנהגות שלהם. אני מגיבה ככה באינסטינקט".

על אף שחיי חתול אינם פשוטים כלל, ננו מספרת שהיתרון הגדול בלהיות חתול הוא יכולת השמיעה והראייה המפותחות שלה, "אני שומעת יותר טוב מאחרים. אני יכולה לשמוע מזוודות מתגלגלות על הרצפה ומפתחות שזזים בכיסים". לטענתה יש לה גם ראיית לילה, "אני מצליחה להתקד בדברים שאנשים רגילים לא יכולים לראות. אני רואה טוב יותר בחושך מאשר ביום". על אף שניחנה בכישורי ציד מעולים, ננו מודה שמעולם לא הצליחה לתפוס עכבר.

עוד באותו נושא

"מאמא": צפו בחתול בר אפריקאי שמדבר עם דוגמנית

לכתבה המלאה
אשת החתול. יוטיוב, צילום מסך
אוהבת ללכת על 4 ולישון על הכיור. לא ברור איך/צילום מסך, יוטיוב

בזמן שרוב חבריה מתקשים להבין את שגרת החיים הביזארית שלה, ננו צירפה לראיון את חברה הטוב ביותר, סביאן, שאיתו היא מסוגלת לתקשר בשפת החתולים. אל תתבלבלו, סביאן, שלא כמו ננו, הוא לא חתול. הוא אדם עם פיצול אישיות שאחד מבין פיצולי האישיות שלו הוא חתול. נשמע הגיוני.

סביאן מספר שהשניים מתקשרים לפעמים ביללות. "לפעמים אני מתחיל ליילל ולפעמים היא", הוא אומר, "ואז אנחנו עונים אחד לשניה ומתקשרים בעזרת שפת החתולים". ננו מדגימה בראיון איך אומרים בשפת החתולים "יאללה בואו נלך". היא מייללת וסביאן מאשר שהוא אכן הבין את מה שהיא אמרה לו עכשיו. וואו, איך הם עושים את זה.

אשת החתול. יוטיוב, צילום מסך
היא נולדה חתולה והוא גבר שיש לו פיצול אישיות של חתול. זוג משמיים/צילום מסך, יוטיוב

בסוף הראיון ננו מסכמת את חייה כחתולה כדבר מתיש אך טוענת שהיא כבר למדה להתרגל להתנהגות ולאינסטינקטים המיוחדים שלה, "הפסיכולוג אמר לי שזה יכול לעבור, אבל אני בספק", היא אומרת, "אני חושבת שאשאר חתולה כל החיים שלי".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully