וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון החיסול בתל אביב: הודלפה תמונה נוספת של פצוע קשה

28.1.2016 / 17:45

צילום שבו נראה מאבטחו של העבריין בן כהן מטופל בחדר טראומה באיכילוב הופץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות. השניים נפצעו באורח קשה. הנהלת ביאיכילוב דרשה שוב מהמשטרה לחקור את הנושא

צילום: ניב אהרונסון עריכה: ניר חן

עוד מחדל חמור: תמונה נוספת של המאבטח שנפצע באורח קשה בניסיון חיסול שאירע בגבול תל אביב-גבעתיים לפני כשבוע, הודלפה מחדר טראומה בבית החולים איכילוב. בתמונה נראה הפצוע עירום וצוותים של מד"א ושל בית החולים עסוקים בטיפולו.

מדובר בתמונה שנייה שצולמה בחדר הטראומה והופצה בימים האחרונים ברשתות החברתיות. בערב ניסיון החיסול הודלפה תמונה של יעד החיסול, בן כהן, עירום ופצוע באורח קשה. בעקבות הפצת התמונה דרש אז בית החולים מהמשטרה לפתוח בחקירה מידית בגין הפרת סודיות רפואית.

גם הפעם, הודיעה הנהלת בית החולים איכילוב כי דרשה מהמשטרה לחקור את הדלפת התמונה השנייה. "הנהלת בית החולים רואה בחומרה רבה את צילום התמונות שפוגעות בחיסיון הרפואי וצנעת הפרט של המטופלים. עם חשיפתן הגיש בית החולים תלונה למשטרה ונפתחה חקירה בנושא. בית החולים ממתין לממצאי החקירה ויפעל בהתאם למסקנות גורמי אכיפת החוק", נמסר בשיחה עם וואלה! NEWS.

עוד בוואלה! NEWS:
הפשרה עם נשות הכותל: החרדים מברכים על "ההיפרדות המוחלטת"
"זינקנו על המחבל כמו אריות ונאבקנו בו עד שהגיעו הכוחות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה השנייה שהופצה בימים האחרונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפיצוץ המטען שהוצמד למכוניתם נפצע כהן, בכיר בארגונו של עמיר מולנר, יחד עם עוד שני בני אדם נוספים - מאבטחו בשנות ה-40 לחייו שנפצע באורח קשה, ואדם בשנות ה-30 לחייו שנפצע קל.

כיוון החקירה המרכזי שנבדק בהתחלה היה הקשר לניסיון חיסולו של איציק כהן, אחיו של יעד החיסול, לפני יותר מחצי שנה בגבעתיים. במקרה זה עלה החשד כי אנשיו של עבריין בכיר אחר עומדים מאחורי ניסיון החיסול. במשטרה אומרים כי לבן כהן יש אויבים רבים בעולם התחתון. "הוא מסוכסך עם מרבית הדמויות הפועלות האזור", אמר אז קצין במשטרת תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונתו של בן כהן שנפצע קשה בפיצוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
תמונות מזירת הפיצוץ בתל אביב היום 19 ינואר 2016. ניב אהרונסון
הרכב שפוצץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully