וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: עכברים אוכלים מזון שנמכר לסטודנטים במכללה באור יהודה

בסרטון שצילמו השבוע שתי סטודנטיות במוסד ללימודים אקדמיים נראים שני עכברים מכרסמים בורקסים וקרואסונים שנמכרים לאלפים המגיעים למזנון. המכללה: "מזעזע, המקום נסגר עד לבדיקת משרד הבריאות"

עריכה: אביב אירגז

שתי סטודנטיות מהמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה מצאו השבוע בקפיטריה של מוסד הלימודים עכברים לצד בורקסים וקרואסונים, שאכלו את המזון שנמכר לסטודנטים. "את לא מאמינה, יש פה שניים, יש פה שניים. תראי איך הם אוכלים, תראי איך הוא נכנס לתוך העיתון. אני לא מאמינה", נשמע אחת מהן אומרת לשנייה בסרטון שמתעד את המקרה והגיע לידי וואלה! NEWS.

ארז, אחד הסטודנטים במכללה, אמר כי הזדעזע לראות את הסרטון. "נגעלתי, אנחנו אוכלים שם כל הזמן. יש במכללה אלפי סטודנטים, אין אחד שלא אוכל שם. פתאום לראות את הדברים האלה זה מגעיל. אני מקווה שמשרד הבריאות יתייחס לזה בחומרה ונקבל משהו היגייני ואסתטי".

לקריאה נוספת:
קור עז וגשמים בכל הארץ; לימודים בהתנחלויות יחלו באיחור
המשנה ליועמ"ש: "לא תהיה הפרדה בין נשים לגברים בקבר הרב יוסף"
חיילים יוגדרו עריקים רק אחרי שנה וחצי: "מתחשבים במצבם בבית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא מאמינה". הקפיטרייה במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזכיין של הקפיטריה הוא תושב העיר המחזיק במקום מאז הקמת המכללה ב-2008. מנכ"ל המכללה, גיל רשף, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי המקום ייבדק ויופקו לקחים. "המקרה אירע השבוע. המקום הובא לידיעתנו. הזדעזענו ונדהמנו מהמקרה והחלטנו על סגירה של המקום עד אשר משרד הבריאות יבדוק אותו מחדש ויאשר את פתיחתו. בינתיים אנחנו מחכים שיגיע מישהו ממשרד הבריאות ויבדקו את המקום. זה היה מזעזע מאוד".

לדבריו, גם בעל המזנון הופתע מהצילומים. "הוא אמר שאלו בעלי חיים שהגיעו מבחוץ. אותנו זה לא עניין איך זה קרה, זה לא חשוב כרגע, מה שהיה חשוב הוא לעצור את הקפיטריה ולא לתת למצב הזה להמשיך ולסכן את התלמידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully