וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקס תמורת ציון": סרטון סקס של פרופסור ותלמידה דלף לרשת

31.1.2016 / 9:03

סרטון של פרופסור ותלמידה מקיימים יחסי מין בכיתה הופץ השבוע באפליקצית שיתוף התמונות סנאפצ'ט. החשוד במעשה הוא הפרופסור בו נלי, שלימד עד לפני שנה וחצי באוניברסיטת ארקנסו וידוע כמרצה שנהג לתת בונוסים לתלמידים שלו. המשטרה מכחישה את הטענות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

TWITTER

בשני האחרון הודלף באפליקצית המסרים ושיתוף התמונות סנאפצ'ט סרטון קצר של פרופסור ותלמידה מקיימים יחסי מין על שולחן באחת הכיתות באוניברסיטת ארקנסו, ארה"ב. החשוד במעשה הוא הפרופסור למשפט פלילי, בו נלי, שעד לפני שנה וחצי לימד באוניברסיטה ומאז עשה הסבה מקצועית לשוטר.

זהותו של הפרופסור אמנם עדיין לא אומתה סופית, אולם גולשים רבים בטוויטר משוכנעים שמדובר בבו נלי ואינם מופתעים מהתנהגותו. באתר דירוג המרצים, RateMyPrfofessor, בו דורג בציון גבוה, בעיקר בזכות הציון שקיבל על "נתינת בונוסים לתלמידים". אם זה לא מספיק מחשיד, ידוע גם שהוא היה חביב הסטודנטיות, "בו נלי הוא הפרופסור הסקסי ביותר בקמפוס ואני חייבת לשכב איתו בהקדם האפשרי", כתבה התלמידה לינדסי מקלארן בטוויטר באפריל 2013.

סרטון סקס של פרופסור ותלמידה. צילום מסך
האם בו נלי הוא הפרופסור שקיים יחסי מין עם תלמידה?/צילום מסך

לא ברור מדוע הסרטון הודלף דווקא השבוע, כשידוע שבו פרש מתפקידו באוניברסיטה כבר בקיץ 2014, אולם בטוויטר טוענים שזו כנראה היתה הסיבה לעזיבתו המפתיעה. במשטרה, בה הוא מועסק כיום, מכחישים את הטענות שמדובר בבו נלי וטוענים שיחסיו עם האוניברסיטה הסתיימו ברוח טובה.

עוד באותו נושא

מבוכה בכיתה: קלטת הסקס חשפה שהמורה היא גם נערת ליווי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully