וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודקה וסטרואידים: הדיאטה הסודית והמסוכנת של מפתחות הגוף

29.1.2016 / 7:23

חשבתם שמפתחי גוף מתאמנים באופן קבוע ולא חורגים במילימטר מדיאטה נוקשה ועשירה בחלבונים? המציאות קצת שונה ורופאים מזהירים מפני תוצאות הרסניות

יוטיוב

כשחושבים על אנשים שעוסקים בספורט בכלל ובמפתחי גוף בפרט הדברים הראשונים שעולים לראש הם שעות רבות בחדר הכושר ותפריט בריא ונוקשה. אולם סודות של מפתחות גוף אוסטרליות התגלו לאחרונה והן גרמו לרופאים להזהיר שמדובר בשיטות שעלולות לגרום לנזק בלתי הפיך.

עקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

עשרה ליטרים של מים ביום, וודקה, ג'אנק פוד וסטרואידים הם רק חלק קטן מתפריט שעוזר למפתחות גוף להתכונן לתחרויות. דוקטור דיוויד מאונטין מבית החולים סר צ'ארלס גיירדנר בפרת', אוסטרליה, הזהיר מפני הדיאטה הקיצונית ואמר שההשלכות עלולות להיות נפשיות ולא רק גופניות.

"מדובר בדרכים שונות ומגוונות להתעלל בגוף כדי לקבל מראה מסויים. זה גורם לתפקוד התנהגותי לקוי, שינויים במצב הרוח ותפישת גוף מעוותת".

מפתחות גוף. דיילי מייל, צילום מסך
בחיים לא היינו מנחשים שסופגניות הן חלק כה חשוב מאבות המזון/צילום מסך, דיילי מייל

מסתבר שאחת השיטות להכנת הגוף הוא שתיה מרובה של מים. במרובה אנחנו מתכוונים לפי 5 יותר מהכמות המומלצת לאדם מבוגר ביום, אבל הנשים גורמות לעצמן להתייבש ערב לפני התחרות כדי שהשרירים יהיו מודגשים יותר. גם משקאות אלכוהוליים כמו וודקה ויין עוזרים לנשים לקבל מראה מיובש. כאמור, לא רק התפריט של הנשים קיצוני אלא גם שגרת האימונים שלהן: חלקן סיפרו ל"דיילי מייל" שהן נוהגות לצרוך 1,000 קלוריות ביום ואז להתאמן במשך יותר משלוש שעות רצופות. אורח החיים המסוכן עלול לגרום לבעיות בלתי הפיכות בכליות ובכבד ולבעיות פוריות קשות.

עוד באותו נושא

התמונות של השרירנית מוכיחות את הנזק של פיתוח גוף מוגזם?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully