וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל לנשים שטענו שהטריד: אל תשאירו את זה בפייסבוק, לכו להתלונן

26.1.2016 / 1:29

בהצהרה שהעניק הח"כ לשעבר מחוץ לביתו בת"א לאחר שהמשטרה הודיעה כי לא נמצאה תשתית ראייתית, אמר כי "הושפל לעיני כל". הוא קרא לנשים שטענו כי הטריד אותן שיתלוננו במשטרה: "אני לא מסתתר". רחלי רוטנר: "רציתי שאנשים ידעו מי מייצג את המגזר הדתי שלנו"

צילום: באדיבות ערוץ 10

ח"כ לשעבר מהבית היהודי ינון מגל, התייחס אמש (שני) לסגירת התיק נגדו בהצהרה שהעניק מחוץ לביתו. "אני פונה לכל מי שהאשימה אותי בתקשורת וברשת – לכי להתלונן במשטרה. דברים כאלה לא יכולים להסתיים בבית הדין של פייסבוק", אמר מגל. "עדיין יש כאן חוק ובתי משפט. זו הדרך היחידה לטפל במקרים כאלה. לא בעתיד, אם אחזור לפוליטיקה, אלא עכשיו. אני לא בורח ולא מסתתר. אני לא עבריין ולא פושע".

מגל הוסיף כי יש למגר את תופעת עבירות המין - אך גם לדאוג שאנשים לא יואשמו במסגרת הרשתות החברתיות. "כפי שאמרתי כשהתפטרתי, אני בטוח שלא היה כל היבט פלילי במעשיי. אם מישהי חשה פגועה, למרות שזו לא הייתה כוונתי, אני מצטער על כך", אמר. "הופתעתי על הפרסומים, אף אחת מהנשים לא דיברה איתי לפני כן. אני מודע לכך שנשים באמת מוטרדות מינית וצריך לעשות הכל כדי למגר את התופעה, אך גם שאיש לא יואשם כעבריין על לא עוול בכפו. פתאום קם אדם בבוקר והוא עבריין מין".

הוא הוסיף: "הושפלתי לעיני כל ולעיני משפחתי, קטעתי קריירה מבטיחה. זאת, למרות שבאופן חריג במחוזותנו, לא הכפשתי, התנצלתי ולקחתי אחריות". כשנשאל אם הוא שוקל לחזור לחיים הפוליטיים ענה: "יכול להיות".

ינון מגל – מוסר הצהרה לתקשורת 25 ינואר 2016. דוד קורן
"פתאום קם אדם בבוקר והוא עבריין מין". מגל, הערב/דוד קורן

העיתונאית רחלי רוטנר, שעבדה בעבר בוואלה! NEWS תחת מגל כשכיהן כעורך ראשי והייתה הראשונה לטעון כי נהג כלפיה באופן סקסיסטי, התייחס להצהרתו וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "מה אני חושבת על סגירת התיק? ממש לא מעניין אותי. לא סיפרתי את מה שסיפרתי כדי שיהיה תיק או משפט או קנס או כלא או תהלוכה עם בלונים. מצדי שיהיו מאה ינונים בבית היהודי ושהוא יהיה ראש ממשלה". לדבריה, "ראש הממשלה הכי חזק בהיסטוריה שלנו הוא בנאדם עם שערוריות מין בעברו. יש לנו עבריין מורשע במשרד הפנים ופסיכים אופרוטוניסטים בכל מפלגה. אנחנו נחיה. אבל אנחנו צריכים לדעת, זה הכול".

היא הוסיפה: "רק רציתי שאנשים יידעו מי מייצג את המגזר הדתי שלנו, שגם אני באה ממנו. זה הכול. ועכשיו הם יודעים. זה הכול. אנא ספרו לנו אם המנהיגים שלנו נואמים על דבר אחד ובבית עושים דבר אחר לגמרי. גם אם זה לא פלילי, אנחנו רוצים וצריכים לדעת. יודעים? עדיין מצביעים להם? בכיף! אני אביא את הרוגעלך ונתווכח פוליטיקה עד אור הבוקר. אבל לכולנו יהיו את העובדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רחלי רוטנר. ראובן קסטרו
"ספרו לנו אם המנהיגים שלנו נואמים על דבר אחד ובבית עושים דבר אחר לגמרי". רוטנר/ראובן קסטרו

אתמול בבוקר הודיעה המשטרה כי היא לא גיבשה תשתית ראייתית נגד מגל, שהיה חשוד בהטרדה מינית ובמעשה מגונה בכמה נשים. לכן, היא לא תמליץ להגיש נגדו כתב אישום. תיק החקירה יועבר להחלטת פרקליטות מחוז תל אביב.

לפי המשטרה, לאחרונה הסתיימה החקירה סביב חבר מפלגת הבית היהודי לשעבר, שהתפטר מתפקידו לפני כחודשיים בשל הפרשה. הוא נחקר בחשד שקיים עם חלק מהנשים יחסי מרות עוד בטרם נכנס לפוליטיקה. עוד נמסר כי במסגרת החקירה נגבו עדויות רבות של מעורבים בפרשה ובוצעו פעולות נוספות ובסופה לא התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירה פלילית.

פרקליטיו של מגל, עורכי הדין עודד גזית וגליה כהן, מסרו כי "הם מברכים על המלצת המשטרה וכי הם משוכנעים שזו תהיה גם עמדת הפרקליטות". גזית הוסיף: "התנהגותו של ינון מגל עד היום לאורך כל הפרשה ראויה להערכה".

(עדכון ראשון: 20:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully