וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה | כמה קר: בסין - מים רותחים קפאו תוך שניות

25.1.2016 / 15:55

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

המועמדת המובילה במרוץ הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, הגיבה לאפשרות שראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג יתמודד לנשיאות כמועמד עצמאי. לדבריה, "הוא אמר שהוא ירוץ אם לא אבחר כמועמדת הדמוקרטית. אני ארגיע אותו ואשיג את המועמדות, כך שהוא לא צריך להצטרף למרוץ".

נשיא איראן חסן רוחאני יצא הבוקר לביקור רשמי ראשון באירופה לאחר יישום הסכם הגרעין והסרת הסנקציות שהוטלו על טהראן בשל תכנית הגרעין. לצד 120 בכירי ממשל, יזמים ואנשי עסקים איראניים, רוחאני יבקר בפריז וברומא, וייפגש בין היתר עם האפיפיור פרנציסקוס ועם נשיא צרפת פרנסואה הולנד.

כוחות משטרה רבים נפרסו היום ברחבי קהיר וערים נוספות במצרים, מחשש למהומות לציון חמש שנים ל"יום הזעם" שהביאו להפלת משטרו של חוסני מובארק. בימים האחרונים, דווח על מעצרים רבים במדינה והרשויות הבהירו כי לא יאפשרו הפגנות.

ומעט ממזג האוויר בעולם: טמפרטורות חריגות נמדדו ברחבי סין, ובאזורים מסוימים בדרום המדינה הקור הגיע לשיא של כ-60 שנים. בתיעוד מהמחוז המונגולי שבצפון המדינה, הראו התושבים כיצד בקור של מינוס 39 מעלות, מים רותחים הופכים בן רגע לגבישי קרח, בועות סבון מתקשות בן רגע – ואפילו אגס קפוא יכול להחליף פטיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully