וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלא נמצאה תשתית ראייתית: תיק החקירה נגד ינון מגל ייסגר

25.1.2016 / 11:24

המשטרה תמליץ לא להעמיד לדין את חבר הכנסת לשעבר, שנחשד בהטרדה מינית ובמעשה מגונה בכמה נשים. התיק יועבר להחלטת פרקליטות מחוז תל אביב. פרקליטיו: "מברכים על ההחלטה". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

המשטרה הודיעה הבוקר (שני) כי היא לא גיבשה תשתית ראייתית נגד חבר הכנסת לשעבר ינון מגל, שהיה חשוד בהטרדה מינית ובמעשה מגונה בכמה נשים. לכן, היא לא תמליץ להגיש נגדו כתב אישום. תיק החקירה יועבר להחלטת פרקליטות מחוז תל אביב.

לפי המשטרה, לאחרונה הסתיימה החקירה סביב חבר מפלגת הבית היהודי לשעבר, שהתפטר מתפקידו לפני כחודשיים בשל הפרשה. הוא נחקר בחשד שקיים עם חלק מהנשים יחסי מרות עוד בטרם נכנס לפוליטיקה. עוד נמסר כי במסגרת החקירה נגבו עדויות רבות של מעורבים בפרשה ובוצעו פעולות נוספות ובסופה לא התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירה פלילית.

פרקליטיו של מגל, עורכי הדין עודד גזית וגליה כהן, מסרו כי "הם מברכים על המלצת המשטרה וכי הם משוכנעים שזו תהיה גם עמדת הפרקליטות". גזית הוסיף: "התנהגותו של ינון מגל עד היום לאורך כל הפרשה ראויה להערכה".

לקריאה נוספת בנושא
משטרת התלונות: האם פייסבוק באמת הרגה את ההליך הפלילי?
לאחר הפרישה: ח"כ לשעבר ינון מגל נחקר באזהרה בחשד למעשים מגונים
פרישתו של מגל: מכה לפרויקט הדתי-חילוני של בנט בבית היהודי

ח"כ ינון מגל, ישיבת סיעת הבית היהודי, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
מגל/נועם מושקוביץ

ארבע נשים טענו כי מגל הטריד אותן מינית. שלוש מהן עבדו עמו באתר וואלה! NEWS ואחת עבדה עמו במקום אחר. הראשונה שהעלתה טענות נגד מגל הייתה העיתונאית רחלי רוטנר שפרסמה זאת בעמוד הפייסבוק שלה. אחריה הגיבה א', עובדת נוספת, שטענה כי מגל חפן את ישבנה. מתלוננת שלישית אמרה כי מגל כינה אותה "כוסית".

עם התפטרותו, הסביר מגל את החלטתו. "טעיתי, חטאתי", כתב מגל בעמוד הפייסבוק שלו, אך הוסיף: "גם כעת, השם אוהב אותי, ועל אף שאני חושב שעשו לי עוול גדול אני בטוח שהכל לטובה". בהמשך הוא כתב כי "השם אוהב אותי. הכל תמיד קרה לי לטובה, ולא הבנתי איך זה. מכתב זוטר בקול ישראל עברתי לגל"צ. אחר כך ערוץ 10 רצו אותי. כשנעשה לי רע במקום אחד, הייתי עולה למעלה במקום אחר. לאחר מכן הגשתי את מבט בערוץ 1 ומשם המשכתי לוואלה, נהייתי עורך ראשי ומשם עברתי לכנסת".

לבסוף, פנה מגל לקוראים. "אני אומר לכם גם עכשיו: השם אוהב אותי", כתב, "על אף שאני חושב שעשו לי עוול גדול אני מקבל זאת באהבה ובטוח שהכל לטובה. גיליתי למשל איזו אישה מדהימה יש לי, שיותר בעזרת השם אני לא אפגע בה ואני מקווה ומאמין שהכל עוד יסתדר לטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully