וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צבע אדום" בשער הנגב: רקטה התפוצצה בשטח פתוח

לאחר שנשמעה התרעה בקיבוץ מפלסים שבעוטף עזה, רקטה ששוגרה מרצועת עזה נחתה מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בשיגור בודד. בתחילת החודש, שתי רקטות התפוצצו בשטח פתוח סמוך לשדרות

כיפת ברזל אשקלון

(יירוט רקטה בשמי חוף אשקלון, אוקטובר)

רקטה שנורתה מרצועת עזה נחתה בשטח פתוח בשטחי המועצה האזורית שער הנגב. זאת לאחר שנשמעה התרעה "צבע אדום" בקיבוץ מפלסים שבמועצה. לא דווח על נפגעים או על נזק.

מדובר צה"ל נמסר כי מדובר ככל הנראה בשיגור בודד. כוחות צבא החלו לפעול בשטח ולסרוק את האזור.

עוד בוואלה! NEWS:
שני פלסטינים נהרגו מאש צה"ל בשני עימותים שונים בגבול הרצועה
שתי רקטות התפוצצו ליד שדרות; חיל האוויר תקף ברצועה
צה"ל תקף חוליה שהניחה מטען על גדר המערכת ברצועת עזה

שיגור מרצועת עזה לעבר ישראל. רויטרס
שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל/רויטרס

בתחילת החודש, שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה התפוצצו בשטח פתוח בסמוך לעיר שדרות. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בטרם הנפילה, התרעת "צבע אדום" נשמעה ביישובי המועצה האזורית שער הנגב ובהם איבים וגבים וכן בניר עם, שדרות, ובמכללת ספיר. תושבי המועצה האזורית דיווחו על הדי פיצוצים.

כמה שעות לאחר מכן תקף בתגובה חיל האוויר שני מתחמים צבאיים ושתי תשתיות טרור השייכים לחמאס ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול בחומרה נגד כל ניסיון להפר את השקט בישובי הדרום".

כשבועיים לפני כן, נורו שתי רקטות לעבר ישראל בהפרש של ארבעה ימים: רקטה אחת שנורתה מרצועת עזה התפוצצה בשטח פתוח ברצועה, בסמוך לגדר המערכת. בטרם הנפילה נשמעה התרעת "צבע אדום" ביישובי המועצה האזורית שער הנגב. ימים אחדים לפני כן, רקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה בשטח ישראל בסמוך לגדר המערכת. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. גם אז, נשמעה התרעת "צבע אדום" במועצה האזורית שער הנגב.

(עדכון ראשון: 21:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully