וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל של עיריית ירושלים מציג: קידום לגליזציה של סמים קלים

22.1.2016 / 8:15

באירוע יוצא דופן בפסטיבל "שאון חורף", שאותו מממנת העירייה, ירצו עובדי חברת "ונקו" העוסקת ב"קידום לגליזציה של קנאביס" ובייצור מוצרי עישון. בעירייה מכחישים כי הם מקדמים את הנושא: "ההרצאה עוסקת בפלטפורמות שיווקיות יצירתיות להמונים"

שאון חורף, ירושלים. עיריית ירושלים, אתר רשמי
העירייה: "ההרצאה לא תעסוק בקידום לגליזציה". כרזה המפרסמת את פסטיבל "שאון חורף"/אתר רשמי, עיריית ירושלים

בין שלל אירועי פסטיבל "שאון חורף", שיוזמת, מממנת ומפיקה עיריית ירושלים, מתארח אירוע יוצא דופן אחד. מדובר בהרצאה בשם "הסטארט-אפ החברתי לקידום לגליזציה", שאותה מעבירים אנשי "ונקו" - חברה המציגה את עצמה בתור "סטארט-אפ ישראלי לקידום לגליזציה של קנאביס בישראל".

"ונקו" היא גם חברה כלכלית המשווקת מוצרי עישון לצרכני קנאביס, ובהם ניירות גלגול, שקיות לאחסון מריחואנה וגריינדרים, המיועדים לאיסוף החומר הפעיל שעל פרח הקנאביס. החברה מצהירה כי הכנסותיה מיועדות למאבק למען הלגליזציה של צריכת קנאביס בישראל. מנכ"ל החברה, אייל אקרמן, מסר: "החברה גאה להוביל את המאבק למען לגליזציה בישראל ולהמשיך להציף אותו בכל מקום ובכל זמן".

בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה מסר אקרמן כי אנשי "ונקו" "מברכים את עיריית ירושלים ואת מארגני הפסטיבל על שיתוף הפעולה החשוב", וכי הם מאמינים כי לאט לאט "חומת השתיקה סביב הנושא תיפרץ".

עוד בוואלה! NEWS:
מחקר: יותר משליש מהסטודנטים באוניברסיטת אריאל משתמשים בקנאביס
חרף הצהרות ליצמן: חולים מתלוננים על קשיים ברישיון לקנאביס רפואי
"מכת מוות": עיריית ירושלים הודיעה לבעלי מרכולים שתאכוף סגירתם בשבת

שאון חורף, ירושלים. עיריית ירושלים, אתר רשמי
אקרמן: "שמחים על ההתעוררות החשובה". למצולמים אין קשר לידיעה/אתר רשמי, עיריית ירושלים

אלא שבעוד האירוח עשוי להתפרש כתמיכה בלגליזציה, בעיריית ירושלים טוענים כי זה כלל לא נושא ההרצאה. "ההרצאה של חברת 'ונקו' לא תעסוק בלגליזציה לסמים קלים, אלא בפלטפורמות שיווקיות יצירתיות להמונים, כחלק מסדרת הרצאות של גופים שונים המשתמשים בפלטפורמות שיווקיות שונות ליצירת שינויים חברתיים", נמסר.

"שאון חורף" הוא סדרה של עשרות אירועים הנערכים בבירה בכל יום שני במהלך חודש פברואר. בכל פעם מתארח הפסטיבל באזור אחר בעיר, שבו מתקיימות סדנאות בישול, הופעות, הרצאות, הפקות מחול, מוזיקה ותערוכות אמנות. השנה ייערכו במסגרת הפסטיבל יותר מ-200 אירועים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully