וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: "הסופרבול" של הכלבים נפתח בניו יורק

21.1.2016 / 17:15

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

ועדת החקירה סביב מותו של סוכן ה-KGB לשעבר אלכסנדר ליטוויננקו, שהסעיר את העולם בשנת 2006, קבעה כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "ככל הנראה אישר" את חיסולו. ליטוויננקו הורעל במלון שבו שהה בלונדון באמצעות כוס תה ובה חומר רדיואקטיבי.

הארגון הסורי לזכויות האדם דיווח כי רוסיה שלחה חיילים וטכנאים צבאיים לנמל התעופה הבינלאומי בעיר קמישלי שבצפון סוריה במטרה להעריך אם ניתן להשתמש בו לטובת הרחבת המבצע הרוסי במדינה. רוסיה כבר מפעילה בסיס אווירי באזור העיר לטקיה.

ממשל אובמה יכריז על מגבלות חדשות במתן אשרות כניסה לאזרחי מדינות אירופה, הנושאים גם אזרחות איראנית, עיראקית, סורית או סודאנית. זאת, במטרה להקשות על אזרחי מדינות אלה התומכים בדאעש להיכנס לארצות הברית.

יותר מ-80 כלבים הגיעו לעיר ניו יורק כדי להשתתף באליפות הפוטבול הלאומית להולכים על ארבע. התחרות תשודר בטלוויזיה בארה"ב באותו היום שבו תתקיים אליפות הפוטבול של ההולכים על שניים – "הסופרבול".

וקצת ממזג האוויר בעולם: תושבי החוף המזרחי של ארה"ב מתכוננים לסופת שלגים חמורה שצפויה לפקוד את האזור בסוף השבוע. בכבישים הראשיים כבר הוצבו שלטים המתריעים בפני סכנת החלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully