וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תביא כסף, כל מה שיש לך": שישה נערים הואשמו בתקיפת נהג מונית

21.1.2016 / 14:41

כתב האישום מעלה כי השישה, בני 13 עד 16 מרמלה ומבאר יעקב, הכו את הנהג באמצעות שברי זכוכית ואף שדדו ממנו 40 שקלים, סיגריות וטלפון סלולרי. האלימות נמשכה בעוד הפציר בהם הנהג כי הוא אב לשני ילדים

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016/אדריאן הרבשטיין

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) כתבי אישום נגד שישה נערים בני 13-16 מרמלה ומבאר יעקב שהכו אותו עם בקבוק זכוכית ושדדו אותו בעודו מצהיר בפניהם שהוא אב לשני ילדים. השישה הואשמו בעבירות של שוד בחבורה ופציעה בנסיבות מחמירות של נהג מונית. אחד מהם הואשם גם בהחזקת סכין.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט לנוער בראשון לציון, בליל שניים בינואר הגיע נהג המונית לבאר יעקב על מנת לאסוף נוסעת והמתין לה במכוניתו. באותה העת שהו במקום הנאשמים יחד עם נערים נוספים ושתו בקבוק וודקה. אחד הנערים, שהיה רעול פנים, התקרב למונית וביקש מהנהג חמישה שקלים וסיגריה וזה נעתר לבקשתו. מיד לאחר מכן התקרבה החבורה אל המונית, כאשר אחד הנאשמים אוחז בידו אולר, וצעקו לנהג: "תביא כסף, את כל מה שיש לך".

לאחר מכן, יצא הנהג מהמונית והנערים החלו לדחוף ולתקוף אותו. אחד הנערים אף הכה אותו בפניו באמצעות בקבוק הוודקה. הבקבוק התנפץ לשברים והנער נטל את אחד מהם וחתך את הנהג בזרועו. במהלך האירוע המתואר, בכה וצעק הנהג כי הוא אב לשני ילדים, וביקש מהנאשמים שיעזבו אותו במנוחה. הנהג נחבל ונזקק לטיפול רפואי. במהלך האירוע גנב אחד מהנערים כ-40 שקלים קופסת סיגריות ומכשיר סלולרי מהמונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully