וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש: למה נשים מצטלמות עם עט מתחת לשדיים?

21.1.2016 / 9:45

אתגר רשת חדש גורם למיליוני נשים בסין להניח חפצים שונים מתחת לשדיים שלהן, להצטלם ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות. המטרה? להוכיח שנשים שופעות הן הדבר האמיתי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

מי מחליט מהו מודל יופי בסין? בניגוד למדינות אחרות בעולם, לא מדובר בהכתבות של מעצבי אופנה ודוגמניות, ואפילו העניין התרבותי כבר נדחק לשוליים. נראה שבשנים האחרונות רק הרשתות החברתיות קובעות לנשים סיניות מה יפה ומה לא. אז אחרי אתגר הפופיק שיועד בעיקר לנשים רזות במיוחד וואחרי אתגר "החזקת השדיים על היד מאחורי הגב" מגיע אתגר חדש עם שם לא קליט ואג'נדה חדשה: אתגר "העט מתחת לשדיים".

מיליוני נשים ברחבי סין כבר הצטלמו וחשפו חזה שמחזיק תחתיו עט כדי להוכיח שהן נשים אמיתיות ושופעות. האתגר, שהחל דווקא ביפן אבל הפך ללהיט בסין, יצא מפרופורציות ונשים רבות המירו כבר את העט במברשות איפור, בקבוקי מים ושפופרות קרמים.

עטים מתחת לשדיים. REDDIT, צילום מסך
האתגר התחיל עם עטים/צילום מסך, REDDIT
אתגר רשת חדש בסין. דיילי מייל, צילום מסך
אבל עבר מהר מאוד לשלל חפצים ביזאריים/צילום מסך, דיילי מייל

ההאשאג #carrypenunderbreast (בסינית, כמובן) הפך לפופולארי במיוחד ולמרות שמיליוני נשים שמחות לחלוק עם העולם את החלק התחתון של החזה ואת היותן נשים שופעות ובריאות, התגובות ברשת לא ממש מפרגנות לאתגר החדש. גולש בשם שאי ג'י פין כתב "לפי אילו סטנדרטים מחליטים איזו בחורה נחשבת לנכונה וראויה? הגיע אלינו טרנד חדש - אחיזת עט מתחת לשדיים - ומתברר שרק אם את מצליחה לעשות את זה, את נחשבת לאישה אמיתית".

מברשת איפור מתחת לשדיים. REDDIT, צילום מסך
מברשת איפור מתחת לשדיים/צילום מסך, REDDIT
עטים מתחת לשדיים. צילום מסך
עטים מתחת לשדיים/צילום מסך
טוש צביעה מתחת לשדיים. דיילי מייל, צילום מסך
טוש צביעה מתחת לשדיים/צילום מסך, דיילי מייל

התגובה האהובה עלינו הגיעה מגולשת שמאסה בטרנדים מטופשים שמכריזים על מודל יופי חדש על בסיס שבועי. "לא הצלחתי לגעת בפופיק שלי עם יד אחת מאחורי הגב ולא הצלחתי לאזן ביצה על עצם הבריח. זה גרם לי להבין שאני אדם שמן, אבל למזלי האתגר החדש הציל אותי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully