וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן הוקינג מזהיר: הקידמה עלולה להביא לסוף האנושות

המדען הבריטי הזהיר כי במאה השנים הקרובות לא ניתן יהיה להקים מושבות בחלל, ולכן יש לפקח על ההתפתחות הטכנולוגית שעשויה להמיט אסון על כדור הארץ. ומה הוא חושב על מסע בזמן?

האסטרופיזקאי הבריטי סטיבן הוקינג במסיבת עיתונאים בלונדון, יולי 2015. AP
מזהיר מהקידמה. סטיבן הוקינג/AP

המדען סטיבן הוקינג מזהיר כי המין האנושי ניצב בפני סכנה קיומית בשל ההתפתחות המדעית והטכנולוגית. לדברי האסטרופיזיקאי הבריטי, שנאמרו בכנס מדעי של רשת BBC, הסיכויים לאסון בקנה מידה נרחבת בכדור הארץ יהפכו לכמעט ודאיים באלף עד 10 אלף השנים הקרובות. הוא הוסיף כי יידרשו יותר ממאה שנים כדי להקים מושבות בחלל, לשם יוכלו לעבור בני האדם.

"אנחנו לא נקים מושבות בחלל במאה השנים הקרובות לפחות, לכן עלינו להיות מאוד זהירים בפרק הזמן הזה", הדגיש הוקינג. בין האיומים הקיומיים שמנה הפרופסור הסובל מניוון שרירים היו נשק גרעיני ונגיפים מהונדסים גנטית. "אנחנו לא נפסיק להתקדם ואנחנו לא נחזור אחורה, לכן עלינו לזהות את הסכנות ולשלוט בהן", הוסיף.

במהלך ההרצאה, התייחס הוקינג בן ה-74 לחורים שחורים, שבהם עוסקת אחת התיאוריות המרכזיות ביותר שלו. המדען טען כי ייתכן שניתן לעבור דרך חור שחור ולהופיע ביקום אחר. עם זאת, הוא הוסיף כי מסע בחזרה ליקום שלנו לא יהיה אפשרי.

לקריאה נוספת
האמת נמצאת אי שם: יוזמה של סטיבן הוקינג תנסה למצוא חייזרים
המלכה אליזבת להוקינג: "עדיין עם קול אמריקני?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully