וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה היצור המפחיד שנראה כמו הכלאה של דג, צפרדע וציפור?

22.1.2016 / 8:37

היצור החייזרי הזה, שנראה כמו שילוב לא מוצלח בין דג, צפרדע וציפור הצליח לבלבל אלפים ברשת, שבטוחים שמדובר במוטציה גנטית נדירה. תרשו לנו לחסוך מכם את התיאוריות השונות: זה לא מוטציה - אבל אם אתם קטנים ממנו, אולי כדאי שתשמרו מרחק

יוטיוב

זה רק נראה כמו יצור מכוכב אחר - אבל הדבר השחור והמוזר הזה הוא בסה"כ צפרדע. דג צפרדע פתיונאי שחור ליתר דיוק. בניגוד לדגים או צפרדעים אחרים - הוא הולך על קרקעית האוקיינוס, יש לו את הנשיכה המהירה ביותר בעולם והוא אוכל כל דבר שמצליח לעבור דרך הפה העצום שלו - מדגים ועד סרטנים וחסילונים. בעצם, היחידים שמצליחים לחיות לידו מבלי להיאכל הם יצורים שגדולים ממנו. אנחנו ניצלנו.

תמונותיו של דג הצפרדע השחור הזה פורסמו בעמוד הפייסבוק של מוזיאון "טה פאפא" בשישי האחרון, לאחר שנתפס מול חופי ניו זילנד ע"י קלאודיה וגלניס האוס. בעמוד הפייסבוק של המוזיאון לא ידעו לומר בוודאות שאכן מדובר בדג-צפרדע, אם כי כל הנתונים מצביעים על כך.

לפי אנציקלופדיית הדיג האוסטרלי, לדגי צפרדע יש את הנשיכה המהירה ביותר מכל בעלי החוליות, כשפיהם מתרחב במהירות שמתקרבת למהירות כדור שנורה מרובה. לאור כישורי ההסוואה שלו, הפיתיונאי השחור משמש כפיתיון מושלם לחסרי חוליות ודגים אחרים. באמצעות הזרוע שיוצאת מראשו (די קריפי) הוא מצליח למשוך אליו חסרי חוליות ודגים שחושבים שמדובר בסוג של תולעת.

דג הצפרדע המחריד הזה מגיע אחרי מחרוזת של דגים נדירים וחריגים שעלו לכותרות לאחרונה, כמו הדג הנדיר מסוג "רגפיש" שנסחף בשבוע שעבר אל חופי אלסקה וכריש הנינג'ה הקטלני שהתגלה לאחרונה במרכז אמריקה. הכי סיבה לפתח הידרופוביה.

עוד באותו נושא

מה זה?!? אחד מהדגים הנדירים והמוזרים בעולם הופיע לפתע

לכתבה המלאה
פיתיונאי שחור. פייסבוק, צילום מסך
"יש לו את הנשיכה המהירה ביותר בעולם והוא אוכל כל דבר שמצליח לעבור דרך הפה העצום שלו"/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully