וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריצל השבדי": רופא סימם אישה, אנס אותה וכלא אותה בביתו

רופא שבדי הואשם בחטיפה ובאונס של אישה בת 38, ולטענת התביעה "תכנן להחזיק אותה במשך שנים" בבונקר מיוחד שבנה בביתו, בעל קירות עבים במיוחד. לאחר שהאכיל אותה תותים עם סם אונס, חטף אותה כשהוא עוטה מסיכה, וכלא אותה במשך שבוע

חפצים שנמצאו בדירתו של רופא שבדי שחטף ואנס אישה, ינואר 2016. משטרת שבדיה, אתר רשמי
נלחץ לאחר שדווח על היעדרותה של האישה. המסיכות שנמצאו בדירתו של הרופא/אתר רשמי, משטרת שבדיה

רופא שבדי הואשם בחטיפה ובאונס של אישה בת 38, ו"תכנן להחזיק אותה במשך שנים" – כך דווח אתמול (ראשון) בכלי התקשורת במדינה. על פי כתב האישום שפורסם, הרופא נתן לאישה לאכול תותים עם סם אונס והעביר אותה לבונקר ממוגן, כשהוא עוטה על פניו מסיכה למטרת הסוואה.

לטענת התביעה השבדית, הרופא, ששמו לא פורסם וזכה לכינוי "פריצל השבדי", בשל הדמיון הרב למקרה של יוזף פריצל האוסטרי שהחזיק את בתו במרתף במשך 24 שנים, בנה במשך חמש שנים את הבונקר שבו התכוון להחזיק את האישה ושטחו 60 מטרים רבועים. עוד נטען בכתב האישום כי הוא אנס את האישה בדירתה, לפני שהסיע אותה כשהיא מסוממת לביתו שבכריסטיאנסטד בדרום שבדיה – מרחק של כ-560 קילומטרים.

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע התקיפה בקלן: שבדיה תחקור הסתרת תקיפות מיניות בידי פליטים
משטרת פינלנד: זינוק בכמות התקיפות המיניות בערב השנה החדשה
ארה"ב: חמישה גברים איימו בנשק על אב – ואנסו את בתו

חפצים שנמצאו בדירתו של רופא שבדי שחטף ואנס אישה, ינואר 2016. משטרת שבדיה, אתר רשמי
"הוא תכנן זאת במשך כמה שנים". התות עם שאריות סם האונס/אתר רשמי, משטרת שבדיה
חפצים שנמצאו בדירתו של רופא שבדי שחטף ואנס אישה, ינואר 2016. משטרת שבדיה, אתר רשמי
הסיע את האישה למרחק של יותר מ-500 קילומטרים. סם אונס שנמצא בדירתו של הרופא/אתר רשמי, משטרת שבדיה

הוא מואשם בכך שהחזיק את האישה במשך שבוע, שבמהלכו אנס אותה והתעלל בה, בבונקר שנבנה עם קירות עבים במיוחד, וכלל חדר שינה, שירותים ומטבח. התובע הכללי של שבדיה פיטר קלאסון מסר: "אנו מעריכים כי הוא התכוון להחזיק באישה במשך כמה שנים. הוא תכנן את החטיפה במשך כמה שנים, ותכנן את הבונקר עבור קורבן אחד או יותר".

על פי הדיווחים בכלי התקשורת השבדיים, הרופא נעצר בחודש ספטמבר האחרון לאחר שנכנס ללחץ בעקבות הדיווחים על היעדרותה של האישה. הוא הסיע אותה לתחנת משטרה, ושם הודה בסימומה, חטיפתה והחזקתה בניגוד לרצונה, אולם הכחיש כי אנס אותה.

יוזף פריצל. רויטרס
האוסטרי הראשון שהורשע בעבירת שעבוד. יוזף פריצל/רויטרס

בחודש מרץ 2009, נגזר עונש מאסר עולם במרכז פסיכיאטרי על יוזף פריצל האוסטרי, לאחר שהורשע ברצח התינוק שנולד לבתו, אליזבת, ממנו. כמו כן, הוא הודה בגילוי עריות, אונס וכליאה בכפייה. יתרה מכך, פריצל הפך לאדם הראשון באוסטריה שהורשע בעבירה של שעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully