וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בתקוע: כלתו של הרב פרומן נפצעה בינוני; המחבל נורה

כוחות ביטחון הגיעו לזירת הפיגוע בהתנחלות שבגוש עציון וצוותי מד"א העניקו לצעירה ההרה מיכל פרומן, תושבת תקוע, טיפול רפואי. האירוע מגיע יום לאחר שנרצחה דפנה מאיר בפיגוע דקירה בעתניאל

צילום: שי מכלוף, הצלה יו"ש, דוברות מד"א ירושלים, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק, מתן חדד

מיכל פרומן, אישה בהריון בשנות ה-30 לחייה, נפצעה באורח בינוני היום (שני) בפיגוע דקירה בחנות בגדים בהתנחלות תקוע שבגוש עציון. אין סכנה לעובר שבבטנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפרומן, שנפצעה בפלג גופה העליון, טיפול רפואי בשטח ופינו אותה לבית החולים שערי צדק בירושלים. הפצועה היא כלתו של הרב לשעבר של תקוע, מנחם פרומן, שהלך לעולמו לפני כשלוש שנים. המחבל, בן 17, נורה ונפצע אנוש. תושבי ההתנחלות קיבלו הוראה להסתגר בבתיהם בעוד כוחות הביטחון מבצעים סריקות במקום, אולם ההנחיה הוסרה אחרי זמן קצר.

משה סוויל, סגן ראש המועצה האזורית גוש עציון ותושב תקוע, סיפר כי מדובר ב"עליית מדרגה משמעותי". "הפיגוע בחנות בתקוע אירע בזמן הלוויה של אישה שנרצחה בתוך יישוב", אמר בהתייחסו להלווייתה של דפנה מאיר, שנרצחה אתמול בפיגוע דקירה בפתח ביתה בעתניאל. "גל הטרור הזה קשה. הכניסה לתוך הבתים ולתוך היישובים, אין איך להגדיר אותה חוץ מעליית מדרגה של מרצחים שרוצים לפגוע בשגרת חיינו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"אוהבת אדם שנפלה קורבן לבן בליעל": החל מסע הלוויה של הנרצחת מעתניאל
גורמי ביטחון: עלינו על עקבות המחבל; מסתמן כי היה פועל בניין בהתנחלות
"ראיתי את המחבל דוקר את אימא. הוא הסתכל עליי, ניצלתי בנס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
פינוי הפצועה מהפיגעו בתקוע לבית החולים שערי צדק. נועם מושקוביץ
פינוי האישה לבית החולים שערי צדק בירושלים/נועם מושקוביץ

פאראמדיק מד"א יוני סילמן שהיה בזירה והעניק לאישה טיפול רפואי, סיפר כי היא הייתה בהכרה מלאה לאחר האירוע, על אף מצבה. "בתוך רכב ראינו אישה כבת 30 יושבת כשהיא בהכרה מלאה לאחר שנדקרה ברחוב ואנשים הכניסו אותה למכונית. היא סבלה מפצע דקירה בפלג גופה העליון. העלנו אותה לאמבולנס ותוך כדי פינוי לבית החולים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נרצחה מאיר, בת 39 ואם לשישה, בפיגוע דקירה שבמהלכו נכנס מחבל לבית בהתנחלות עתניאל שבדרום הר חברון, תקף אותה ונמלט מהמקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לביתה של האישה ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות - אך נאלצו לקבוע את מותה. כוחות גדולים מבצעים סריקות מאתמול על מנת לעלות על זהות המחבל ועל נתיב הבריחה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully