וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פני הזוכים: זוג מעיירה קטנה בארה"ב זכה בשליש מהפרס הגדול בלוטו

ג'ון וליסה רובינסון, עובדת במשרד רופא עור ומפקח במחסן סחורות, גרפו 328 מיליון דולר בהגרלה. עם זאת, השניים שומרים על צניעות: הם מתכננים להמשיך לעבוד כי "אי אפשר לא לעשות כלום" ולא לעבור דירה משום ש"בתים גדולים צריך לנקות"

ג'ון וליסה רובינסון זכו בהגרלת הלוטו בארצות הברית 16 ינואר 2015. AP
"רק רצינו חלק קטן מהעוגה ואנחנו אסירי תודה". ג'ון וליסה רובינסון עם הזכייה/AP

ג'ון וליסה רובינסון, זוג מהעיירה מונפורד שבטנסי, ארצות הברית, זוהו כבעלי אחד הכרטיסים הזוכים בהגרלת הלוטו ההיסטורית ויחלקו עם שני הזוכים הנוספים, שטרם זוהו, פרס של 1.6 מיליארד דולרים. השניים החליטו לקבל לידיהם בפעם אחת סכום של 328 מיליון דולרים, ולא לבחור באפשרות השנייה ולקבל סכום של 533 מיליון דולרים שייפרס על פני 30 שנים. "ניקח את כל הסכום היום, כי אין לדעת מה יקרה מחר", הסבירה ליסה והוסיפה: "רק רצינו חלק קטן מהעוגה ואנחנו אסירי תודה".

"מעולם לא רציתי את הזכייה הזאת בעבר. אני גם לא רוצה אותה כעת", אמרה ליסה רובינסון, שעובדת במשרד של רופא עור. בעלה, ג'ון, מפקח במחסן סחורות, הוסיף כי אין בכוונתם של בני הזוג להפסיק את עבודתם ואף לא לצאת למסע רכישות יוצא דופן. "זה מה שעשינו כל חיינו, עבודה", הם הבהירו, "אי אפשר לשבת ולא לעשות כלום".

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
בורקינה פאסו: חמושים השתלטו על מלון בבירה, כ-30 בני אדם נהרגו
בחירות בטייוואן: האישה שמפחידה את סין צפויה להיבחר לנשיאות
צוות גרמני שבחן 1,500 יצירות ממלחה"ע השנייה קבע: 5 שייכות ליהודים

ג'ון וליסה רובינסון זכו בהגרלת הלוטו בארצות הברית 16 ינואר 2015. AP
"מאמין במתן מעשר לכנסייה". ג'ון וליסה רובינסון/AP

אך אם לא די בכך, השניים גם לא מתכננים לעזוב את מונפורד, עיירת מגוריהם הקטנה שמונה 6,000 תושבים. "בתים גדולים הם נחמדים, אבל צריך לנקות אותם", הוסיף ג'ון בהומור.

השניים אמרו כי הכסף ישמש לכיסוי חובות, בין היתר של המשכנתא ויתרת חוב ללימודים של בתם, טיפאני. כמו כן, בכוונתו של ג'ון לתרום חלק מהסכום למחקר בבתי חולים, לכנסייה וכן לעזור לחברים שלו. "אני מאמין במתן מעשר לכנסייה", הסביר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בתם של השניים: "אני רוצה סוס"

"הם אנשים שמעריכים את הקהילה, מעריכים את המשפחה ומעריכים עבודה קשה"

טיפאני, בתם של השניים, אמרה כי "המחשבה הראשונה שלי אחרי ההודעה על הזכייה הייתה שאני רוצה סוס. אבא שלי תמיד אמר לי שכשהוא יזכה בלוטו הוא יקנה לי סוס". לשניים יש גם בן בשם אדם, אולם הוא טרם הצהיר על ה"מתנות" שהוא יבקש מהוריו, עכשיו כשאלו הפכו למיליונרים.

ראש העיר של מונפורד, דיוויד קול, דיבר בשבחם של בני הזוג: "הם אנשים שמעריכים את הקהילה, מעריכים את המשפחה ומעריכים עבודה קשה. הם אחראים ותמיד חיו במסגרת האמצעים שלהם". הוא הוסיף כי "הזכייה היא עניין גדול. לא רק למונפורד, אלא ברמה הארצית. אני חושב שהם מבינים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully