וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר מג"ב גנב פלאפונים וכסף מצוערים שהתארחו בבסיס שלו

14.1.2016 / 18:24

החיילים התארחו בבסיס שבהר גילה הסמוך לירושלים, וכשהתעוררו גילו כי כמה מחפציהם נעלמו. אחד מהם נזכר כי בלילה ראה אדם שהזדהה כשוטר מג"ב בחדרו, וחוקרי מח"ש פתחו בחקירה שבסופה הודה החשוד בגניבה

שוטר מג"ב סמוך למערת המכפלה, דצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
הודה כי פרץ לחדר הצוערים וגנב מחפציהם. למצולם אין קשר לכתבה/חטיבת דובר המשטרה

שוטר מג"ב המשרת בגזרת ירושלים נעצר השבוע על ידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), בחשד כי גנב מכשירי פלאפון וכסף מזומן מצוערים של בה"ד 1, שהתארחו בבסיס בהר גילה שבו הוא משרת. השוטר, לוחם בשירות סדיר, הודה בחקירתו כי פרץ לחדר שבו לנו הצוערים וגנב ממנו כמה מחפציהם האישיים, בהם טלפונים סלולריים ומטענים, וכן כרטיסי אשראי וכסף מזומן.

האירוע החל ביום שני השבוע, אז לנו הצוערים מבית הספר לקצינים בבסיס הר גילה הסמוך לירושלים. מדובר בבסיס שבו פועלות יחידות רבות, בין היתר גם יחידות של מג"ב המבצעות פעילות מבצעית בגזרת ירושלים. בבוקר התעוררו החיילים וגילו כי חפציהם נעלמו. אחד החיילים נזכר כי בלילה התעורר והבחין שאדם שהזדהה כשוטר מג"ב נמצא בחדרו, ובעקבות כך הוזעקו חוקרי מח"ש מצוות ירושלים ופתחו בחקירה. במקביל, הבחינו בשק"ם של הבסיס כי נעשה שימוש באחד מכרטיסי האשראי שנגנבו.

לקריאה נוספת בוולה! NEWS:
חשד: פלסטיני נורה למוות בשוגג במחסום מצפון ליריחו בידי חיילים
אחרי הפרסום בוואלה!: אוניברסיטת ת"א אישרה כנס ימין מול "שוברים שתיקה"
רופאיו של שמעון פרס: "הוא מרגיש מצוין ומשוחח על ננו-טכנולוגיה"

משמר הגבול: "אם החשדות יאומתו השוטר יסולק מהחיל"

בזכות כמה פעולות חקירה אותר החשוד, שתחילה הכחיש את המיוחס לו. ואולם, במהלך החקירה הודה השוטר כי הוא גנב את החפצים מהצוערים, ובחיפוש בחדרו אותרו כרטיסי האשראי שגנב, מוסתרים בתוך נעל. הוא נעצר, שוחרר בתנאים מגבילים והורחק מיחידתו למשך 15 ימים. כעת צפויה מח"ש להגיש נגדו כתב אישום בגין גניבה.

ממשמר הגבול נמסר: "משמר הגבול רואה בחומרה ומוקיע התנהגות שוטרים באופן המנוגד לערכים המנחים את החיל. חשוב לציין כי מדובר באירוע חריג שאינו מייצג את עשייתם הרבה של לוחמי משמר הגבול לביטחון מדינת ישראל. במידה שהחשדות יאומתו יסיים השוטר לאלתר את שירותו בחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully