וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט לרב הראשי הספרדי: "אין לפסול צורת חיים אחת כדי לקיים אחרת"

14.1.2016 / 18:01

שר החינוך התייחס בשיחה עם וואלה! NEWS למתקפה של הרב יצחק יוסף נגד בתי הספר של הציונות הדתית, שבהם לומדים ביחד בנות ובנים. בנט הדגיש כי "יש לכבד את כל ישראל, וזוהי מדיניותי כשר החינוך של כולם"

ספק 500

"כדי לקדם צורת חיים אחת, אין צורך לפסול צורת חיים אחרת", כך הגיב היום (חמישי) שר החינוך נפתלי בנט למתקפה החריפה של הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף נגד בתי ספר של הציונות הדתית, שבהם מתקיימים לימודים ללא הפרדה בין בנים לבנות. בתגובה שמסר בנט לוואלה! NEWS הוא הדגיש כי "יש לכבד את כל ילדי ישראל, על כל גווניהם, וזוהי מדיניותי כשר החינוך של כולם. אני גאה במערכת חינוך מופלאה שרבים ומסורים גדלו בה".

בהילולת רבי ישראל אבוחצירא, המכונה הבאבא סאלי, שנערכה אתמול בנתיבות, טען יוסף כי "להקים בית ספר מעורב שבו לומדים בנים ובנות זה נגד ההלכה ונגד התורה. איך אפשר לחנך ילדים קטנים בני תשע, עשר ואפילו צעירים יותר בבית ספר מעורב?". הרב הדגיש כי דעתו נחשבת מתונה ואינה "חומרה של קיצונים", אלא משקפת את ההלכה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את מפקד כלא איילון בגין אונס עובדת שב"ס
רופאיו של שמעון פרס: "הוא מרגיש מצוין ומשוחח על ננו-טכנולוגיה"
עובדי "אגד" הודיעו: ביום שני יושבתו האוטובוסים בכל רחבי הארץ

הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף בהילולת הבאבא סאלי בנתיבות. 13 בינואר 2016.. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
יצחק יוסף בהילולת הבאבא סאלי בנתיבות, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

נתונים שפרסמה השנה תנועת "נאמני תורה ועבודה" חשפו כי ב-15 שנים האחרונות התרחבה באופן ניכר ההפרדה המגדרית בחינוך הממלכתי דתי היסודי ברחבי הארץ. לפי הנתונים, בין השנים 2015-2000 עלה שיעור התלמידים בחינוך הממלכתי דתי היסודי הלומדים במוסדות נפרדים, בהם כל התלמידים מאותו מין או שהתלמידים לומדים בכיתות נפרדות, מ-33% ל-51%, גידול של כ-18%. הנתונים מעידים על כך שבתי ספר דתיים שבהם מתקיימים לימודים ללא הפרדה בין בנים ובנות ברחבי הארץ הולכים ומתמעטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully