וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצפות ולהיזהר: גנבת התיקים הסדרתית בסניפי "ארומה" בשרון

14.1.2016 / 1:04

סרטון שהעלתה לפייסבוק מנהלת בסניף של הרשת ברעננה מזהיר את הגולשים מפני "נוכלת" בעלת כובע רחב שוליים, הנוהגת לנצל חוסר תשומת לב של לקוחות כדי לגנוב את תיקיהם האישיים. "ניסינו לתפוס אותה, אבל היא ברחה לתוך רכב וטסה מהמקום"

צילום: מצלמות אבטחה

האם אתם מזהים את האישה שבסרטון? התיעוד, ובו נראית האישה מנסה לגנוב תיק של לקוחה ברשת "ארומה" בסניף "מול הפארק" ברעננה, שותף אמש (רביעי) מאות פעמים בפייסבוק, לאחר שסגנית מנהל הסניף העלתה אותו לרשת והצביעה על האישה בעלת הכובע רחב השוליים, בתור גנבת תיקים סדרתית.

"האישה עם הכובע בסרטון היא נוכלת", כתבה אורטל משולם והסבירה: "היום בשעה 16 היא נכנסה לסניף עם כובע שמסתיר את כל הפנים בערך. השיטה שלה היא להתיישב ליד לקוחות ובצורה מאד מוצלחת - לגנוב להם את התיקים".

בסרטון נראית האישה המדוברת כשהיא מתיישבת בגבה לזוג לקוחות השקוע בשיחה. לאחר מכן היא מתועדת כשהיא מקרבת את כיסאה לעבר השתיים, ולבסוף – מושיטה ידה לעבר ידיות התיק האישי של אחת מהן, המונח על כיסא סמוך. רגע לפני שהניסיון מוכתר בהצלחה, מתערבות כמה מעובדות הסניף ומסבות את תשומת לבה של הלקוחה לתיק. האישה המדוברת קמה אז מכיסאה ויוצאת מהמקום.

עוד בוואלה! NEWS:
בתוך יממה: המשטרה פשטה על ארבע מעבדות לגידול קנאביס
בן 14 נמצא כבול ברגלו בשרשרת; הוריו: "רק ככה אפשר להשתלט עליו"
נעצרו 13 חשודים בניהול רשת למכירת תארים מזויפים מחו"ל

אישה תועדה מנסה לגנוב תיק בסניף ארומה בתל אביב. צילום מסך
"הנוכלת" מושיטה יד לתיק של לקוחה/צילום מסך

משולם כתבה כי עובדות הסניף זיהו את האישה מצילומי אבטחה בסניף שבקניון רננים ברעננה, שם עלה בידיה לגנוב תיק של לקוחה לפני כשבועיים. "עצרנו אותה וניסינו לתפוס אותה, אבל היא הצליחה לברוח לנו", כתבה משולם והסבירה כי "רכב מסוג יונדאי חיכה לה על הכביש הראשי, היא ברחה לתוך הרכב והוא טס מהמקום".

מדבריה של משולם עולה גם כי הלקוחה לא הסתפקה בניסיון הגניבה הכושל ברעננה, ונסעה לנסות את מזלה במקום אחר. "לפני פחות משעתיים היא ביקרה גם בסניף 'שדרות ח"ן' בהרצליה וגנבה תיק", טענה משולם והפצירה בגולשים לשתף את הפוסט, על מנת להזהיר בתי עסק ולהביא אותם לתפוס את האישה המסתורית בקרוב.

(עדכון ראשון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully