וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חוליה שהניחה מטען על גדר המערכת ברצועת עזה

באופן חריג, לאור יום, תקף חיל האוויר מניחי מטען חבלה בצפון הרצועה ממערב לבית לאהיה. לטענת הפלסטינים, בתקיפה שבוצעה גם על ידי כלי שיט של חיל הים נהרג פלסטיני אחד ושלושה נפצעו. חמאס: "ישראל משחקת באש". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן צילום: שי מכלוף

צה"ל תקף היום (רביעי) חוליית חמאס בעת שעסקה בהנחת מטעני חבלה על גדר המערכת ברצועת עזה. התקיפה נעשתה בשיתוף עם שירות הביטחון הכללי (שב"כ) מערבית לבית לאהיה. על פי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, בפעילות ירה גם כלי שיט של צה"ל. בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" פורסם כי אדם אחד נהרג ועוד שלושה נפצעו.

גורמים בצה"ל אמרו לוואלה! NEWS כי התקיפה סיכלה פיצוץ מטען. לטענתם, החוליה הופצצה מהאוויר רגע לפני שהפלסטינים הפעילו את המטען.

לקריאה נוספת:
עציר פלסטיני שובת רעב 49 ימים; חמאס: "לא נשתוק אם יהיה בסכנה"
צעיר פלסטיני נהרג מאש צה"ל במהלך הפרות סדר בגדה
הצוללת ה-6 של צה"ל תיקרא אח"י דקר: "מצמרר, נותן כבוד ללוחמים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוי פלסטינים שנפצעו בתקיפת צה"ל, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות פעילות צה"ל הונחו חקלאים באזור עוטף עזה שלא להתקרב לגדר המערכת במרחק של פחות מקילומטר. תושבי קיבוץ נחל עוז התבקשו לנסוע רק בכביש הפנימי. כעבור שעה קלה הוסרה ההנחיה.

מדובר צה"ל נמסר: "בפעילות משותפת עם שירות הביטחון הכללי, תקף צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר חוליית טרור אשר הניחה מטען ותכננה להפעילו לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות מבצעית סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה".

בתגובה לתקיפה אמר בכיר חמאס סלאח א-ברדוויל לביטאון הארגון "א-ריסאלה" כי ישראל "משחקת באש". לדבריו, "המנהיגים הישראלים עושים טעות כשהם ממשיכים בפשעיהם נגד העם הפלסטיני, שרק מוסיפים לחשבון שיש לו עם הכיבוש הישראלי".

(עדכון ראשון: 09:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully