וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: חזר לרכבו – וגילה שהוא מכוסה בקרח

12.1.2016 / 18:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

לפחות עשרה בני אדם נהרגו ו-15 נפצעו בפיצוץ עז בכיכר סולטן אהמט שבמרכז איסטנבול. הנשיא רג'פ טייפ ארדואן מסר כי מדובר בפיגוע התאבדות שביצע מהגר סורי, ומהרשויות נמסר כי מרבית הנפגעים הם תיירים זרים, מגרמניה, נורבגיה, פרו ומדינות נוספות.

כוחות הקואליציה בהנהגת ארצות הברית השמידו בתקיפה אווירית בנק מזומנים ששימש את לוחמי דאעש בעיר מוסול שבעיראק. לדברי בכיר אמריקני, הפצצות השמידו מאגר כסף מזומן בשווי מיליוני דולרים.

בית משפט בכווית גזר היום עונש מוות על שני גברים שהורשעו בריגול לטובת איראן ולטובת ארגון חיזבאללה. השניים אף הואשמו בהחזקת נשק. אחד מהם הוא איראני, והשני אזרח כווית.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה יישא הערב את נאום "מצב האומה" השנתי – האחרון שלו כנשיא. בנאומו המסורתי צפוי אובמה להתייחס לסוגיות הבוערות בפוליטיקה האמריקנית, ואולי אף לרמוז על דעתו בנוגע למערכת הבחירות הקרובה.

ומעט ממזג האוויר בעולם: השילוב בין טמפרטורות נמוכות ורוחות עזות, גרם לתוצאה עגומה עבור נהג אחד מבאפלו, ניו יורק. האיש השאיר את רכבו ליד אגם אירי, והגלים מהאגם כיסו את רכבו במים, שלאחר מכן קפאו. כך הוא מצא את רכבו בבוקר למחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully