וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "את תת-אדם"; נחמיאס ורבין: "אתה אפס": עימות חריף בכנסת

חבר הכנסת מהליכוד התגרה בחברת הכנסת מהמחנה הציוני משום שמפלגתה לא גינתה את מעשיו לכאורה של פעיל השמאל עזרא נאווי. האירוע הפך במהרה לחילופי צעקות ואף לקללות, ומשמר הכנסת נאלץ להפריד בין השניים. צפו בעימות

צילום: מתוך הפייסבוק של ח"כ אורן חזן, עריכה: יאיר דניאל

עימות קולני נרשם הלילה (שני) במסדרונות הכנסת ושוב מעורב בו חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד). הח"כ הצעיר התעמת עם חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני), ולפי הנוכחים במקום, השניים אף החליפו צעקות רמות וגם ניבלו את פיהם.

האירוע התרחש מעט אחרי השעה 22:00 כאשר חבר הכנסת חזן ישב בכורסא בכניסת הח"כים וחברת הכנסת נחמיאס ורבין, עברה בסמוך אליו בדרכה למכוניתה. חזן צעק לעבר נחמיאס ורבין שבתגובה כינתה אותו "אפס" ואמרה לו שהוא "העונש של הליכוד". חילופי הצעקות נמשכו כמה דקות, והפתיעו את הנוכחים, בהם גם סדרנית של המשכן. בשלב מסוים התערבו אנשי משמר הכנסת בריב והפרידו בין השניים.

ח"כ נחמיאס ורבין סיפרה לוואלה! NEWS על הלך הדברים. "כל היום כולל במליאה, חזן התגרה בי סביב הנושא של 'שוברים שתיקה' ולמה אנחנו לא מגנים את עזרא נאווי". פעיל השמאל נאווי, נזכיר, עמד השבוע במרכז תחקיר ששידרה תכנית "עובדה" ולפיו הסגיר לכאורה סוחרי קרקעות פלסטינים לרשות הפלסטינית. נאווי, העובד עם ארגוני זכויות אדם בדרום הר חברון, העביר לכאורה מידע שמסירתו הייתה עלולה לסכן חיים.

עימות בין איילת נחמיאס ורבין ואורן חזן. ינואר 2016. הטוויטר של עידו בנבג'י, אתר רשמי
"נחמיאס ורבין איבדה עשתונות". חזן עם עובדי משמר הכנסת/אתר רשמי, הטוויטר של עידו בנבג'י

"אמרתי לעצמי שאני לא עונה לו ולא משתפת פעולה", המשיכה נחמיאס ורבין. "אני יוצאת לנסוע הביתה, ויושב שם חזן בכורסא וצועק לעברי: 'הי איילת, פעם חשבתי שאת בן אדם אבל גיליתי שאת תת אדם'". בתגובה, השיבה ורבין הנסערת בצעקות: "מה עשית כדי להגיע לכאן?".

שירלי פרנק, היועצת הפרלמנטרית של חזן, שנכחה בוויכוח, העידה כי נחמיאס ורבין "איבדה עשתונות". לדבריה, "אורן אמר לה תתבטאי יפה ותדברי בכבוד ואפילו הציע לה כוס מים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עימות בין איילת נחמיאס ורבין ואורן חזן. ינואר 2016. הטוויטר של עידו בנבג'י, אתר רשמי
עימות בין איילת נחמיאס ורבין ואורן חזן. ינואר 2016/אתר רשמי, הטוויטר של עידו בנבג'י

מאוחר יותר ניסתה נחמיאס ורבין להסביר את עצמה. "הייתה לי התפרצות מאוד קשה, אני לא שמחה שהייתה, זה לא רגע שיא שלי, אמרו לי שצעקתי עליו אפס", אמרה, אך הבהירה: "תשעה חודשים בכנסת לא רבתי עם אף אחד. אף אחד, בטח לא הבחור הזה, יקרא לי תת-אדם. נכנסתי פנימה שתיתי שלוש כוסות מים והלכתי לאוטו", המשיכה ואמרה כי היא מתכוונת להגיש לוועדת האתיקה תלונה נגד חזן.

כאמור, לא מדובר בוויכוח הקולני הראשון שבו מעורב חבר הכנסת מהליכוד עם חברי כנסת אחרים. בחודש נובמבר לעג חזן לנכותה של חברת הכנסת מיש עתיד, קארין אלהרר. בסרטון שפורסם מהמליאה תועדה אלהרר צועקת לעברו בתגובה "אפס" ו"תמות". ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את התנהגותו ואמר שנזף בו על כך.

(עדכון ראשון 23:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully