וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מרגש: תושב ניו יורק מעניק את בגדיו החמים לאדם שרעד מקור

11.1.2016 / 16:45

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

שיירת הסיוע ההומניטרי של האו"ם ושל הצלב האדום יצאה מדמשק לעבר העיירה מדאיה שבמזרח סוריה, הנמצאת תחת מצור, ולא נכנס אליה מזון מאז ה-18 באוקטובר. השיירה יצאה במסגרת הסכם בין הצדדים הלוחמים.

בנימין אמסלם, יהודי-חרדי תושב מרסיי, נפצע באורח קל מדקירה לאחר שהותקף על ידי נער בן 15 בעיר. להערכת המשטרה, הנער לוקה בהפרעה נפשית, אולם הרשויות הבהירו כי "המקרה ייחקר ברצינות מלאה".

מהגרים מפקיסטן ומסוריה הותקפו אתמול על ידי כנופיות בעיר הגרמנית קלן, שבה אירעה תקיפה מינית המונית ושוד של נשים בערב השנה החדשה. כ-20 אלמונים תקפו את המהגרים בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית בעיר, לאחר שקבעו בפייסבוק "לצוד זרים".

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות תיעד תושב ניו יורק, שזהותו לא ידועה, כשהוא מעניק את החולצה ואת כובע הצמר שלו לאדם שפגש ברכבת התחתית, ונראה רועד מרוב קור. הסרטון שפרסם לזרו נולסקו, שתיעד את המקרה המרגש בליל שישי, זכה תוך יומיים לקרוב לשש מיליון צפיות.

ומעט ממזג האוויר בעולם: מאות בני אדם נאספו אתמול מול סכר "בונט קר" שבלואיזיאנה, על מנת לחזות בפעם השלישית בלבד בשמונה השנים האחרונות שבה הסכר נפתח לרווחה. עם פתיחתו, כ-35 אלף מטרים מעוקבים של מים זרמו בו לשנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully