וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזה מאיימים: "ישראל תשלם על חיסול נשאת מלחם"

הג'יהאד האיסלאמי גינה את החיסול, והצהיר כי "ישראל תשלם על פשעיה". דובר חמאס, חוסאם בדראן, שיבח את פעילותו של מלחם, ואמר: "נשאת בלבל את ישראל למשך יותר משבוע והוציא אל הפועל פיגוע בלב האויב, ביציבות וביצירתיות"

צילום: שלומי גבאי

דובר תנועת הג'יהאד האיסלאמי, דאווד שיהאב, גינה היום (שישי) את חיסולו של נשאת מלחם, שביצע את פיגוע הירי בתל אביב לפני שבוע ונורה למוות בידי כוחות הביטחון ביישוב ערערה שבוואדי ערה. "ישראל תשלם מחיר על פשעיה", אמר שיהאב והוסיף: "זוהי זכותו של עמנו להתנגד לישראל, לפעולות הטרור שלה ולתוקפנותה הגזענית".

לדברי שיהאב, "בני האינתיפאדה ימשיכו בדרכם להגנה על עמם ואדמתם. הפשעים של ישראל לא יצליחו להכריע את עמנו העומד איתן". בסוף דבריו בירך שיהאב את ערביי ישראל, שלהם, לדבריו, מטרה זהה לזו של העם הפלסטיני ברצועה ובגדה.

עוד כתבות בנושא:
מהגעתו לוואדי ערה לפני שבוע עד ל"ידיעת הזהב": כך חוסל המחבל
אלשיך על חיסול המחבל: "המשימה טרם הושלמה, נגיע לכל המעורבים"
"היה סגר מוחלט": שלוות תושבי ערערה הופרה בשל חיסול המחבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופתו של מלחם לאחר חיסולו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוסאם בדראן, דובר חמאס, התייחס גם הוא לחיסול, ואמר כי "חמאס מתאבלת על מותו של השהיד הגיבור נשאת מלחם, שבלבל את ישראל למשך יותר משבוע לאחר שניפץ את המיתוס שבו ישראל מתפארת, והוציא אל הפועל פיגוע בלב האויב, ביציבות וביצירתיות". עוד אמר בדראן כי "נשאת הוא דוגמא לפלסטיני החופשי, שהקריב את נפשו כהגנה על עמו. בגבורתו הוא אישר את אחידות עמנו בכל מקום שבו הוא נמצא"

מלחם חוסל היום אחרי שבוע של מצוד ממושך בערערה. כוחות ימ"מ ירו לעברו ארבעה כדורים, ואחד מהם פגע בראשו והביא לחיסולו. גורמים במערכת הביטחון אמרו כי "צריך להעביר מסרק על ערערה, לאתר כלי נשק ולטפל בגורמים קיצוניים. נשאת מלחם לא פעל בחלל ריק". כמו כן, במהלך היממה האחרונה נעצרו חמישה אנשים בחשד שסייעו לו בפעולתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חיפושים אחר המחבל הנמלט נשאת מלחם באזור ערערה,  8 בינואר 2016. ספק 500
כוחות הביטחון בערערה, היום/ספק 500
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימני ירי על קירות המבנה שבו הסתתר מלחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully