וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר הפלסטיני שהודיע כי בכוונתו לבצע פיגוע בהרצליה: "אין ראיות"

6.1.2016 / 13:57

בית המשפט השלום בירושלים שחרר את אחמד חטיב, בן 20 ממזרח העיר, מאחר שלטענת השופט לא היו די ראיות להמשך החזקתו. אתמול הוא נתפס בתום מצוד של שעות, ומהמשטרה נמסר כי הוא צורך סמים וסובל מבעיות נפשיות

עריכה: ניר חן

(לכידת החשוד בהרצליה אתמול - דיווח לאולפן וואלה! NEWS)

בית משפט השלום בירושלים שיחרר לפני זמן קצר (רביעי) את אחמד חטיב, הפלסטיני בן ה-20 משכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים, שהודיע אתמול לאביו שבכוונתו לבצע פיגוע בהרצליה ונעצר בתום מצוד באזור. זאת, משום שהשופט לא השתכנע שיש די ראיות למעצרו של הצעיר.

אתמול בבוקר עצרה המשטרה את חטיב בתום חיפושים של כמה שעות. הוא לא היה חמוש ולא התנגד למעצר. הוא נעצר הודות לבעל משרד תיווך, שדיווח למשטרה על מקום הימצאו לאחר שראה את תמונתו בכלי התקשורת וזיהה אותו ברחוב.

לקריאה נוספת:
היום השישי למצוד: כוחות משטרה גדולים פועלים באזור המשולש
תושבים בצפון תל אביב עדיין חוששים: "הצהרת המפכ"ל חסרת אחריות"
מי נתן את ההוראה והיכן היה קצין הבטיחות: השאלות הקשות מהאסון

שוטרים מסיירים בהרצליה, 5 בינואר 2016. מגד גוזני
שוטרים במצוד אחר חטיב בהרצליה, אתמול/מגד גוזני

בחיפושים השתתפו כוחות גדולים של מאות שוטרים ואנשי שב"כ ומסוק אף הוזנק לאוויר. במהלך מנוסתו השליך חטיב את הטלפון הנייד שלו באחד החצרות במרכז העיר, וכלי רכבו אף אותר בסביבה.

במסגרת המצוד הוקם חפ"ק בתחנה המרכזית. ראש העיר משה פדלון סיפר כי העירייה נכנסה למצב כוננות, זאת לאחר שהמשטרה פרסמה הודעה לפיה חטיב ברח מהבית לאחר שרב עם אביו והודיע לו שבכוונתו לבצע פיגוע. לטענת המשטרה, הוא צורך סמים וסובל מבעיות נפשיות. לחטיב עבר פלילי של עבירות מין ורכוש.

שוטרים מסיירים בהרצליה, 5 בינואר 2016. מגד גוזני
שוטרים בהרצליה, אתמול/מגד גוזני
משה פדלון, ראש עיריית הרצליה וניצב בנצי סאו, מפקד מחוז תל אביב בחפ"ק המשטרה בתחנה המרכזית הרצליה, 5 בינואר 2016. מגד גוזני
ניצב סאו וראש העיר פדלון בחפ"ק המשטרה שהוקם בהרצליה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully