וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרעת דינו של הרב פינטו: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

5.1.2016 / 7:15

בית המשפט העליון יחליט אם להותיר על כנה את הרשעת הרב יאשיהו פינטו במתן שוחד ובשיבוש הליכים, ועדת החינוך תדון בהגבלת פעילות הארגון "שוברים שתיקה", מערכת הביטחון תציין 20 שנה לחיסול "המהנדס" יחיא עיאש ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

הכרעת הדין בעניינו של הרב יאשיהו פינטו

הרב יאשיהו פינטו נידון לשנת מאסר. יותם רונן
ביקש להקל בעונשו עקב מצבו הבריאותי. הרב פינטו בבית המשפט בחודש מאי/יותם רונן

אתם צריכים לדעת שהיום (שלישי) יכריע בית המשפט העליון בעניין עונשו של הרב יאשיהו פינטו, שהורשע בעבירות שוחד ובשיבוש הליכי משפט, ויקבע אם יישלח לשנת מאסר בפועל או ירצה עבודות שירות. פינטו הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירות של מתן שוחד לתת-ניצב אפרים ברכה במסגרת הסדר טיעון. הרב עתר לבית המשפט העליון וביקש להקל את עונשו לשישה חודשי עבודות שירות בלבד בשל מחלת הסרטן שממנה הוא סובל.

ועדת החינוך תדון בהגבלת הפעילות של "שוברים שתיקה"

הפגנה נגד הרצאה של "שוברים שתיקה" באוניברסיטה בירושלים  22 בדצמבר 2015. רוני כנפו, צילום מסך
הפגנה של תא "אם תרצו" באוניברסיטה העברית נגד הרצאה של "שוברים שתיקה"/צילום מסך, רוני כנפו

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת החינוך של הכנסת בהגבלת פעילות הארגון "שוברים שתיקה", שאוסף עדויות של חיילי צה"ל על פעילות הצבא ביהודה ושומרון. הארגון עמד במרכזה של סערה ציבורית נרחבת בשבועות האחרונים, וחברי כנסת ואנשי ציבור רבים הביעו את דעתם בנוגע אליו. בחודש שעבר, לאחר התייעצויות עם גורמי מקצוע בכירים במשרד החינוך ובעקבות תלונות שהגיעו מצד הורי תלמידים, הורה שר החינוך, נפתלי בנט, שלא לאפשר את כניסת אנשי הארגון לבתי ספר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

20 שנה לחיסולו של "המהנדס" מחמאס

יחיא עיאש. AP
הגה את רעיון פיגועי ההתאבדות. "המהנדס" יחיא עיאש/AP

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 20 שנה חוסל יחיא עיאש, ממקימי גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, שנודע בכינויו "המהנדס". בין היתר, הגה עיאש את רעיון פיגועי ההתאבדות בשנות ה-90 והתמחה בייצור מטעני חבלה. הוא הפך לימים ליעד מרכזי של השב"כ וחוסל ברצועת עזה באמצעות טלפון סלולרי ממולכד, שהתפוצץ בעת שהחזיק אותו בידו. ישראל לא לקחה אחריות על החיסול, אולם כעבור עשור הודו כמה אנשי שב"כ במעורבותם בפעולה.

המחזור ה-14 בליגת העל בכדורסל

אוהדי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
שוב על המגרש - הפעם מול מכבי חיפה. אוהדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

אתם צריכים לדעת שהיום יושלם המחזור ה-14 בליגת העל בכדורסל. יומיים אחרי שהפועל ירושלים הרשימה עם ניצחון על מכבי תל אביב, המשחק המרכזי היום יפגיש את הפועל תל אביב המתאוששת עם מכבי חיפה הלוהטת. במשחקים הנוספים תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את הפועל חולון, בני הרצליה תוכל לעלות למקום השלישי עם ניצחון ביתי על עירוני נס ציונה, ועירוני נהריה תרד דרומה עד לאילת למשחק חוץ קשה.

יום הולדת 70 לשחקנית האמריקנית דיאן קיטון

דיאן קיטון. ShutterStock
היתה מועמדת לאוסקר במשך ארבעה עשורים. דיאן קיטון/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום חוגגת השחקנית האמריקנית זוכת פרס האוסקר, דיאן קיטון, 70 חורפים. בין היתר, שיחקה קיטון בסרטים "הסנדק", "הרומן שלי עם אנני" ו"באהבה אין חוקים". בנוסף להיותה שחקנית, היא הפיקה וביימה כמה סרטים, ובהם "פרח בר" עם השחקנית ריס וית'רספון. קיטון נמנית עם השחקניות היחידות בהוליווד שזכו למועמדות לפרס האוסקר במשך ארבעה עשורים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully