וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 29 נפצע קל בפיגוע דקירה בירושלים; המחבל נורה

4.1.2016 / 16:55

הצעיר נפצע ברחוב בר לב בבירה ופונה בידי כוחות מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים. המחבל נורה ופונה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני. הפיגוע מגיע שעות אחדות לאחר הריסת ביתו של המחבל שביצע פיגוע דקירה ברחוב מלכי ישראל בעיר

צילום: דוברות מד"א, רויטרס; עריכה: אביב אירגז

בן 29 נפצע באורח קל בפיגוע דקירה שאירע היום (שני) ברחוב בר לב בירושלים. המחבל נורה ופונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים.

מוקדם יותר היום הרסו כוחות הביטחון בית של מחבל בשכונת ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים ואטמו בית של מחבל אחר. מדובר בביתו של עלא אבו ג'מאל, עובד חברת בזק שביצע את הפיגוע בשכונת מלכי ישראל בעיר בתחילת גל הטרור. ביתו של בהא עליאן, אחד המחבלים מהפיגוע באוטובוס בשכונת ארמון הנציב שהתרחש באותו יום, נאטם בשל חוסר הגישה אליו.

פיגוע דקירה בשדרות בר לב בירושלים. 4 בינואר 2016. TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, TPS

ב-13 באוקטובר, בשעות הבוקר, פגע אבו ג'מאל באנשים שהמתינו בתחנת אוטובוס. לאחר מכן, הוא יצא עם גרזן בידו מכלי רכבו והחל לתקוף באכזריות את ישעיהו קרישבסקי, עד שנורה למוות על ידי מאבטח שעבד במכון הגיאולוגי. קרישבסקי מת מפצעיו באירוע, שבו נפצע אדם נוסף באורח קל.

עליאן היה אחד משני המחבלים שפתחו באש בקו 78 של אגד ברחוב עולי הגרדום בארמון הנציב. לאחר מכן, החלו לדקור את הנוסעים עם סכין. כתוצאה מכך, נרצחו אלון גובברג וחיים חביב וכעבור כשבועיים מת מפצעיו גם ריצ'רד לייקן, שנפצע אנושות. שני המחבלים חוסלו באירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פיגוע דקירה בשדרות בר לב בירושלים. 4 בינואר 2016. TPS, מערכת וואלה! NEWS
שני הפצועים מקבלים טיפול במקום/מערכת וואלה! NEWS, TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully