וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת ההערכה: המחבל שביצע את הפיגוע מעורב ברצח נהג המונית

3.1.2016 / 0:22

גופתו של הנהג, אמין שעבאן מלוד, נמצאה ליד מלון מנדרין בצפון תל אביב כשעה לאחר הפיגוע ברחוב דיזנגוף בעיר. בפיגוע נהרגו שני בני אדם ונפצעו שבעה. ארבעה מהם עדיין מאושפזים בבתי החולים

עריכה: שניר דבוש

במשטרה ובשב"כ גברה אמש (שבת) ההערכה כי המחבל, נשאת מלחם מערה, שביצע את הרצח ברחוב דיזנגוף בתל אביב מעורב ברצח של נהג המונית אמין שעבאן מלוד. גופתו של שעבאן נמצאה שלשום בסמוך למלון מנדרין בעיר. הלווייתו תתקיים היום בשעות הצהריים בבית העלמין בלוד.

משפחתו של שעבאן דיווחה שלשום בשעות אחר הצהריים כי הוא נעדר. לאחר שהוא נמצא פתחה המשטרה בחקירה בחשד לרצח. הנרצח לא מוכר למשטרה. עשרות בני אדם הגיעו אתמול לסוכת האבלים שהוקמה בלוד לזכר שעבאן, נהג מונית בן 42 שהותיר אחריו שלוש נשים ו-11 ילדים. גופתו נמצאה מוטלת ברחוב יוניצמן כשעה לאחר הפיגוע שאירע ברחוב דיזנגוף ועליה פצעי ירי.

"שמענו שהוא נרצח, זה מה שאנחנו יודעים", סיפר יאסין, בנו של אמין, לוואלה! NEWS. "יש לו 11 ילדים ועוד אחד בדרך, אחת האמהות בהיריון. אני מקווה שיהיה טוב, אני לא יודע כלום על מה שקרה, רק מה שהיה בטלוויזיה".

לקריאה נוספת:
משפחת נהג המונית שגופתו נמצאה בת"א: "הרוצח זרק אותו וברח"
אחיו של המחבל מהפיגוע בת"א חשוד בסיוע לרצח; מעצרו הוארך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהג המונית, אמין שעבאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סעדיה, אשתו של אמין, סיפרה על אדם שהיה "חי בשביל הילדים". "זהו, רצחו אותו. עד עכשיו לא יודעים מי. ועכשיו מי יפרנס את המשפחה? מי ידאג?", אמרה. "אנחנו מקווים שאלוהים לא ישכח את אף אחד. הילדים נשארו בלי אבא".

בפיגוע שאירע שלשום בפאב "סימטא" ברחוב דיזנגוף נרצחו שני בני אדם, אלון בקל ושמעון רווימי, ונפצעו שבעה. ארבעה מהם עדיין מאושפזים בבתי החולים, שניים במצב קשה באיכילוב, אחד במצב בינוני בשיבא שבתל השומר ואחת במצב קל בבילינסון. אתמול בצהריים פשטו כוחות משטרה ושב"כ על בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי. במהלך הפשיטה, הם עצרו את אחיו. אמש הוארך מעצרו בחמישה ימים והוא חשוד בסיוע לרצח.

במשטרה ובמערכת הביטחון גובר החשש כי המחבל שביצע את הפיגוע ינסה לחטוף בני ערובה במהלך בריחתו. חשש זה מוביל את כוחות הימ"מ לכוננות ודריכות מוגברת. במשטרה ממשיכים את החיפושים הנרחבים באזור צפון תל אביב, שם נמצאה גופתו של נהג המונית. כמו גם נמשכים החיפושים באזור ואדי ערה.

(עדכון ראשון: 21:22)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שוטרים סורקים אחר המחבל לאחר הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016. יותם רונן
זירת הפיגוע/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully