וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מ-2015: צפו במשדר סיכום השנה באולפן וואלה! NEWS

איך 2015 השפיעה על ישראל והעולם? מהם אירועי התרבות הבולטים של השנה? מה מצבו של הספורט הישראלי? רגע לפני 2016, מערכת וואלה! NEWS מזמינה אתכם לסכם איתה את השנה החולפת במשדר חגיגי במיוחד מהאולפן השקוף, בהשתתפות אורחים רבים ולצלילי להקת בום פם

LIVE

שנת 2015 הייתה סוערת: חברי כנסת סרחו, דאעש הפך לאימת העולם המערבי, זמרות גדולות חזרו לחיינו, אירופה הוצפה בפליטים, התמכרנו לסדרות טלוויזיה חדשות, התווכחנו על מתווה הגז, ליווינו את מסע הקסם של דייויד בלאט, נאס"א גילתה מים במאדים, פולארד השתחרר מהכלא, זוגות יפים טיילו מסביב לעולם בעוד הם מתעדים את עצמם לאינסטוש וכולנו הפכנו להיות טבעונים.

איך 2015 השפיעה על ישראל והעולם? מהם אירועי התרבות הבולטים של השנה? מה מצבו של הספורט הישראלי? איזו מסעדה הייתה הכי פופולרית? מהו המחקר בתחום הבריאות שעשה רעש וצלצולים?

מערכת וואלה! NEWS מזמינה אתכם להצטרף אליה במשדר סיכום מיוחד ולהיפרד משנת 2015. במשדר נארח אורחים מתחומים שונים ויחד איתם נסכם את השנה. באולפן מתארחים השפים אסף גרניט ומאיר אדוני, הזמר אלי גורנשטיין, חברת הכנסת לשעבר נינו אבסדזה, השחיין האולימפי יעקב טומרקין, גורו האיפור שלי גפני, להקת בום פאם, רחלי רוטנר ועוד רבים וטובים.

חגיגות ערב השנה החדשה ברחבי העולם, 1 בינואר 2015. רויטרס
אומרים שלום ל-2015/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully