וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: כלבלב חולץ מהריסות בית שנחרב בטורנדו בטקסס

30.12.2015 / 15:18

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

משמרות המהפכה של איראן שיגרו רקטות שפגעו בסמוך לנושאת המטוסים האמריקנית הארי טרומן ולספינות קרב נוספות שנכנסו למפרץ הפרסי ביום שבת – כך מסר אמש דובר מטעם הצבא האמריקני. הדובר ציין כי הספינות קיבלו אזהרה קצרה בלבד, וכינה את הצעד "מתגרה מאוד".

בכיר במפלגת השלטון בקוריאה הצפונית, הנחשב לעוזר בכיר למנהיג קים ג'ונג און, נהרג בתאונת דרכים – כך דיווחה סוכנות הידיעות הקוריאנית. מדובר בדיווח נוסף על אדם מהמעגל הקרוב למנהיג שמצא את מותו בנסיבות לא ברורות.

בית המשפט באיחוד האמירויות הערביות הרשיע אזרח מקומי שהצטרף לארגון דאעש ותכנן לבצע פיגועים במדינה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי פעיל הארגון תכנן פיגוע במרוץ המכוניות "פורמולה 1" באבו דאבי.

סופת הטורנדו הקטלנית שהכתה בטקסס גרמה להרס רב אך גם לרגעים מרגשים. מבין הריסות בית שנחרב בגארלנד שבדאלאס, נשמעו לפתע קולות בכי של כלבלב. בזמן מבצע החילוץ להצילו, נכנס אחד המחלצים עם גופו לבור בהריסות ושלף את הצ'יוואוואה המבוהלת בריאה ושלמה.

ומעט ממזג האוויר בעולם: תושבי מדינת מיזורי בארצות הברית נאבקים זה היום הרביעי בסופות גשמים עזות שגרמו לשיטפונות ולהצפות. 13 בני אדם נהרגו, ואחרים נאלצו להתפנות מבתיהם. הרשויות הורו על סגירת כבישים וחסימת חלק מנהר המיסיסיפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully