וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מרגש: אחמד דוואבשה מצליח ללכת במחלקה השיקומית בתל השומר

30.12.2015 / 14:18

הילד בן הארבע שמאושפז כבר חמישה חודשים, מאז שנספתה משפחתו בפיגוע ההצתה בכפר דומא, החל בשיקום לפני כשבועיים וכעת גם מצליח ללכת בסיוע מכשירים. אחמד עבר בזמן הזה עשר השתלות עור, ועם השלמת השיקום יעבור לאשפוז יום

עריכה: אביב אירגז

אחמד דוואבשה בן הארבע, הניצול היחיד מפיגוע ההצתה בבית משפחתו בכפר דומא בחודש יולי, החל לפני כשבועיים בתהליך השיקום שלו והיום (רביעי) פורסם סרטון ובו הוא מצליח ללכת במסדרת הטיפולים שלו במחלקה השיקומית בבית החולים שיבא בתל השומר. בפיגוע איבד אחמד את עלי, אחיו הקטן בן השנה וחצי, ואת שני הוריו, ריהאם וסעד.

עם הגיעו לבית החולים לפני חמישה חודשים, שהה במשך שלושה שבועות במחלקת טיפול נמרץ והיה במצב קשה מאוד עם 60% כוויות. הוא הורדם והונשם, ולאחר ייצובו עבר למחלקת ילדים ושם שהה בארבעת החודשים האחרונים ובשבוע שעבר הועבר למחלקת שיקום. בחודשים האחרונים נמצא לצדו סבו, חוסיין דוואבשה, שמנסה למלא את החלל שנותר עם מותם של בני המשפחה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מאה אלף שקל בפחות מיומיים: מגייסים כסף לעתידו של אחמד דוואבשה
שיפור במצבו של אחמד דוואבשה: "סבא, תבקש מאבא שייקח אותי מכאן"
"עדיין בסכנת חיים": אחמד דוואבשה בן ה-4 עבר ניתוח להשתלת עור

אחמד דוואבשה, דצמבר 2015. מען, אתר רשמי
צעד אחר צעד. אחמד דוואבשה/אתר רשמי, מען

במהלך התקופה, עבר אחמד עשרה ניתוחי השתלת עור וכעת יחלו לעבוד איתו במחלקה השיקומית על תפקודים שנפגעו בשל האשפוז הממושך, כמו הליכה ואכילה עצמאית. כמו כן, צפוי הילד לעבור טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק. בבית החולים מציינים כי לכל אורך הדרך תקשר אחמד עם הצוות הרפואי, עם סבו, סבתו וקרוביו השוהים עימו וכי אחרי שיושלם ההליך השיקומי יועבר למסגרת של אשפוז יום כשהדרך עודנה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully