וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות שפעת החזירים: פעוט בן שנתיים מאושפז ברמב"ם במצב קשה

29.12.2015 / 17:35

הפעוט מאושפז זה ארבעה ימים כתוצאה מהידבקות בנגיף H1N1. ביממה האחרונה חל שיפור במצבו. לפעוט מחלות רקע המהוות סיכון להידבקות. קופות החולים מדווחות על ירידה בכמות המתחסנים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

פעוט בן שנתיים מאושפז זה ארבעה ימים במצב קשה בבית החולים רמב"ם בחיפה כתוצאה מהידבקות בשפעת החזירים. מבית החולים נמסר כי היום (שלישי) חל שיפור במצבו. לפעוט מחלות רקע המהוות סיכון להידבקות, ושבגללן ממליץ משרד הבריאות להתחסן.

נכון לתחילת השבוע, מתחילת עונת השפעת הנוכחית דווח למשרד הבריאות על 19 חולים במצב קשה עם שפעת. אישה אחת מהם מתה בשבוע שעבר בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. ממשרד הבריאות נמסר ביום ראשון כי 14 חולים מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ עם שפעת. מתוך 14 המאושפזים, תשעה מאובחנים בשפעת מזן A\H1N1, ארבעה חולים נוספים חשודים שנדבקו ב-A\H1N1 וחולה אחד סובל מסיבוך של שפעת מזן B.

קופות החולים דיווחו אתמול על ירידה משמעותית בכמות החיסונים נגד שפעת לאחר ששלשום נרשם מספר שיא של מתחסנים נגד המחלה. היום דיווחו הקופות על ירידה בכמות המתחסנים. אתמול הם הזהירו כי אם קצב המתחסנים ימשיך להיות דומה, תוך יממה ייגמר מלאי החיסונים הקיים – אך לא ממהרים להזמין מנות חיסון נוספות.

לקריאה נוספת:
אחרי התפרצות שפעת החזירים: אלפים הגיעו להתחסן
לאחר 11 הידבקויות: חשד לשני מקרים נוספים של שפעת החזירים בצפון

אנשים מתחסנים לשפעת בסניף קופת חולים לאומית בתל אביב. אבי כהן
חיסונים נגד שפעת בתל אביב/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully