וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצור ראשון בחקירת "חתונת השנאה": "רקד עם נשק"

29.12.2015 / 8:51

החשוד, תושב כפר תפוח, הניף לטענת המשטרה כלי נשק במהלך האירוע ולא את הסכין שננעצה בתמונת התינוק עלי דוואבשה. עו"ד בן גביר: "הנשק שהניף הוא צעצוע. אין בכך עבירה פלילית"

חתונת השנאה - נתניהו על סרטון החתונה: "לא מייצג את הציונות הדתית"/צילום: רוני כנפו, חדשות 10, עריכה: אביב אירגז

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) לראשונה את אחד מבין המשתתפים ב"חתונת השנאה", שבה תועדו עשרות אורחים מניפים רובים, סכינים ובקבוקי תבערה. העצור הוא תושב כפר תפוח שנראה בסרטון רוקד עם כלי נשק בידו. מהמשטרה ביקשו להבהיר כי החשוד אינו האדם שתועד מנופף בסכין נעוצה בתמונת התינוק עלי דוואבשה שנשרף למוות כשביתו הוצת בכפר דומא.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את החשוד התייחס למעצר וטען כי הנשק שעמו נצפה החשוד בסרטון היה נשק צעצוע. לדבריו, "גם אם מדובר במעשה חסר טעם – אין עבירה פלילית בלרקוד עם נשק צעצוע".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אבי הכלה מסרטון החתונה: "אכפת לך מתינוקות בדומא? לא אכפת לי"
חתונת פעילי הימין: המשטרה הודיעה כי היא חוקרת חשד להסתה
תיעוד: פעילי ימין חוגגים חתונה עם תמונת דוואבשה ובקבוקי תבערה

פעילי ימין חוגגים בחתונה ומניפים נשקים ונועצים סכין בתמונת התינוק עלי דוואבשה. דצמבר 2015. חדשות 10, צילום מסך
"אין עבירה פלילית בלרקוד עם נשק צעצוע". כלי הנשק שהונף/צילום מסך, חדשות 10

ח"כ איציק שמולי, יו"ר השדולה נגד תג מחיר בכנסת, התייחס למעצר הראשון של המשטרה וטען כי מדובר בצעד נכון וחשוב. "אני סומך על המשטרה שתגיע לכל מי שלקח חלק במיצג ההסתה המזוויע הזה", אמר. "מי שמבצע פשעי שנאה, ניזון בין השאר מסביבה רעילה וקיצונית, ואם רוצים למגר את הנגע הזה שנקרא טרור יהודי, יש להתייחס גם לגורמים אלה ולא להסתפק במפגעים עצמם".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משטרת מחוז ש"י פתחה בחקירת החתונה, שקיבלה את הכינוי "חתונת השנאה", בחשד לעבירות הסתה ועבירות נוספות. לפי המשטרה, החקירה נפתחה עוד בטרם הופץ הסרטון לאחר שנאסף חומר חקירה רב, שרק חלק מזערי ממנו הוצג בסרטון.

הסרטון הוביל לתגובות נרחבות בציבור ולגינויים רבים. בין היתר, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לסרטון כשביקש להקרינו בישיבת קבינט. הוא הדגיש כי המשתתפים באירוע לא מייצגים את הציונות הדתית. "אני חשבתי שחשוב להבהיר עד כמה הקבוצה הזו קיצונית, לדעתי קיצונית ושולית, בוודאי אינה מייצגת את הציונות הדתית - ולראיה האמירות החזקות והברורות והבוטות של המנהיגים הפוליטיים ושל הרבנים ששללו את הכפירה של הקבוצה הזו במדינה ואת החתירה שלה נגד המדינה וערכיה", אמר.

נתניהו על סרטון החתונה: "לא מייצג את הציונות הדתית". רוני כנפו
"הקבוצה הזו קיצונית". ראש הממשלה נתניהו/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully