וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשמים כבדים, רוחות - ושלג: סערה חורפית בדרך אלינו

28.12.2015 / 22:11

לאחר כמה ימים חמימים, בשירות המטאורולוגי מתריעים כי סוף השבוע יביא עמו גל חורפי וסוער. מיום חמישי ירד גשם ברחבי הארץ ושלג ירד ביום שישי בחרמון ובהרי הצפון. בפסגות הגבוהות של הרי ירושלים צפוי לרדת גשם מעורב עם שלג

חיילים בגבול לבנון. רויטרס
השלג חוזר. חייל בחרמון/רויטרס

סוף השבוע צפוי להביא עמו סערה חורפית שתגיע לאחר כמה ימים קרים אך נוחים שבהם לא נראו שינויי מזג אוויר קיצוניים. השינוי יחל כבר ביום רביעי, כשבשעות הבוקר ירדו הממטרים הראשוניים, שיהפכו לגשמים כבדים ומשמעותיים עד ליום שבת. יום שישי מסתמן כשיא האירוע מבחינת קור ועוצמת הגשמים, ובשעות הערב ייתכן כי ירד שלג בהרי הצפון.

הרי המרכז ככל הנראה לא יזכו לשלג בגל הזה, אך לא מן הנמנע כי בשעות הבוקר המוקדמות ביום שבת ירד גשם מעורב בפתיתי שלג בפסגות הגבוהות ביותר של הרי ירושלים. עם זאת, לפי שעה לא נראה כי תנאי מזג האוויר יאפשרו היערמות של שלג.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
לקראת ההכרעה בערעור בהולילנד: אלה האפשרויות שעומדות בפני אולמרט
יו"ר סוכנות החלל על הדחת "האבא של החץ": "ייתכן שנעשתה בלחץ אמריקני"
קרי: איראן העבירה לרוסיה את האורניום המועשר לפי הסכם הגרעין

מזג אוויר גשום, פתח תקווה. 14 דצמבר 2015. ראובן קסטרו
השיא - בשישי/ראובן קסטרו

ביום רביעי הגשם יתחיל במישור בחוף הדרומי ובצפון-מערב הנגב, ויתפשט במהלך היום למרכז הארץ ולצפונה. במהלך היום קיים גם חשש לשיטפונות באזור מדבר יהודה וים המלח. ביום חמישי יורגשו רוחות ערות, יוסיף להיות קר וגשום וירד שלג בחרמון. ביום שישי יתחזקו הרוחות, ירדו הטמפרטורות ובנגב ייתכן אובך בשעות הבוקר. בשעות אחר הצהריים יתפשט השלג בהדרגה לצפון רמת הגולן ובלילה גם לפסגות הגבוהות של הרי הצפון וכן לצפת.

בינתיים, מזג האוויר עוד רגוע: הלילה יהיה מעונן חלקית ובצפון ובהרים ינשפו רוחות מזרחיות ערות. כמו כן, ייתכן אובך בצפון ובהרי המרכז. היום יהיה נאה עד מעונן חלקית, תחול ירידה קלה של הטמפרטורות ובלילה צפויים גשמים מקומיים בעיקר בדרום הארץ.

ברמת הגולן הטמפרטורות יעמדו על 11 בלילה ו-18 בשעות היום. בחיפה 13 הלילה ו-18 מחר, בתל אביב 21-13, בירושלים 15-9, בים המלח 24-16, בבאר שבע 21-11 ובאילת 24-12.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מזג אוויר גשום, פתח תקווה. 14 דצמבר 2015. ראובן קסטרו
גשמים מקומיים - כבר ברביעי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully