וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות הישראלית שמתה בטיול צ'ילה: "בן זוגה לא רוצה לעזוב בלעדיה"

28.12.2015 / 13:30

לובה צ'רננקו, בת 22 מאשקלון, מתה מדלקת ריאות שהסתבכה שבועיים לאחר שיצאה לטיול אחרי צבא עם בן זוגה אורון. לטענת המשפחה, "הבדיקות הרפואיות בבית החולים יצאו תקינות". אחותה אנה על בן זוגה, שתכנן להציע ללובה נישואים: "הוא במצב קשה מאוד, אי אפשר לדבר אתו"

לובה צ'רננקו, נהרגה בטיול בצ'ילה. פייסבוק, צילום מסך
טיול שהיה אמור להימשך חמישה חודשים, נגמר אחרי שבועיים. לובה צ'רננקו/צילום מסך, פייסבוק

כיצד צעירה, בריאה לחלוטין לדברי משפחה, מתה בגיל 22 מדלקת ריאות? זה מה שמנסה לברר משפחתה של לובה צ'רננקו מאשקלון, שמותה נקבע בלילה שבין שבת לראשון בעיירה פוארטו נטאלס שבדרום צ'ילה. "חברה לקחה אותה לבית החולים, וכל הבדיקות שערכו לה שם יצאו תקינות לגמרי", אמרה היום (שני) אחותה אנה.

עם זאת, סיפרה אנה כי שבועיים לאחר תחילת הטיול בדרום אמריקה, שאמור היה להימשך חמישה חודשים, החלה צ'רננקו להרגיש ברע ואף התעלפה כמה פעמים. לאחר מותה נמסר למשפחתה כי כנראה לקתה בדלקת ריאות שהסתבכה.

עוד בוואלה! NEWS:
בצעד חריג: צה"ל אישר לרב פינטו להתפלל במתחם סגור במערת המכפלה
מהלומות פטיש ושפיכת חומצה: בן 79 מרמת השרון נאשם ברצח אישתו
בהלה בירושלים: יען התרוצצה ברחובות גילה - ונתפסה בידי עוברי אורח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בן הזוג עדיין נמצא עם לובה". העיירה פוארטו נטאלס בצ'ילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן זוגה, אורון, שהכיר את צ'רננקו כשעבדה ברכבת ישראל לאחר השחרור מצה"ל, נמצא עדיין בצ'ילה. צ'רננקו, שחסכה "הרבה כסף" לטיול, הציע לו להצטרף אליה – והשניים נסעו עם זוג חברים. עתה, אורון, שתכנן לבקש את ידה של צ'רננקו, מסרב לעזוב את היבשת בלעדיה.

"הוא עדיין נמצא לידה", אמרה אנה. "הוא במצב מאוד קשה, על הפנים, ואי אפשר לדבר אתו. הוא לא רוצה לחזור ארצה לפניה". במקביל למאמצים להשיב את בן הזוג האבל, נאבקת המשפחה כדי להביא את גופת הבת לישראל, בינתיים ללא תשובה מהרשויות בצ'ילה. "זה הרבה בירוקרטיה, אבל הקונסולים שם מנסים לזרז את העניינים", הסבירה.

בבית משפחת צ'רננקו מתמודדים עם לכתה הכואב של הבת, "האור של המשפחה" כהגדרתם, שכולם מתגעגעים אליה. "היא היתה ילדה מהממת, ממש מלכת היופי שלנו", תיארה אותה אנה, שקוננה גם על "לבה הטוב" של האחות. "היא היתה ילדה יפה, עם נשמה טובה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא קיבלנו תשובה מהרשויות לגבי העברת הגופה". העיירה פוארטו נטאלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully