וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "הקצינים בחקירת רצח תאיר ראדה עוברים מסע הכפשות ואיומים"

28.12.2015 / 10:47

באופן חריג הודיעה המשטרה כי בימים האחרונים מתפרסמים ברשת דברי הסתה ו"קריאות לאלימות" כלפי קצינים שחקרו את רומן זדורוב, שהורשע ברצח הנערה. באחד הפוסטים נכתב: "חייב בדין פושע במדים". המשטרה תפתח בחקירה

צילום: רוני כנפו, שי מכלוף; עריכה: יאיר דניאל

המשטרה פרסמה הבוקר (שני) באופן חריג הודעה ולפיה קצינים שהיו מעורבים בחקירת רצח תאיר ראדה עוברים מסע הכפשות ברשת ואף נתונים לאיומים. על פי המשטרה, בכמה מהמקרים נכתבו דברי הסתה כלפי שוטרים שחקרו את רומן זדורוב, שהורשע ברצח הנערה, ובכוונתה לפתוח בחקירה.

בין היתר, מתייחסת ההודעה לפוסטים בפייסבוק שבהם נטען כי הקצינים זייפו חומרי חקירה. "זה האיש שזייף טביעת נעל של רומן זדורוב ולא קיבל את עמדת מומחה בעל שם עולמי, כאשר אמר לו שלא מדובר בטביעת נעל כלל, והראיה איננה שייכת לרומן זדורוב. הוא חייב בדין פושע במדים", נכתב לצד תמונותו של קצין בדרגת רב פקד.

נגד ראש צוות החקירה בפרשה, רב פקד יורם אזולאי, נכתב בין השאר פוסט המאשים אותו בשקרים וטיוח. "שיקרת לרומן זדורוב, שיש ראיות נגדו, שמצאו DNA... לימדת אותו כיצד 'רצח' את תאיר... גילית לו פרטים מוכמנים... ציבור רחב איבד את האמון במשטרה בגלל אנשים כמוך! איך אתה חי עם עצמך? הרסת שתי משפחות כאשר התעלמת מהרוצחים האמיתיים".

לקריאה נוספת:
אמה של תאיר ראדה: "אני בספק שזדורוב הוא באמת הרוצח"
אשתו של רומן זדורוב זעקה: "תאיר מתהפכת בקברה כי הרוצח שלה חופשי"
תיק זדורוב: פסק הדין טיהר את שם הפתולוגית והותיר פתח לדיון נוסף

תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
איומים על רקע חקירת הרצח. הנערה תאיר ראדה/ג'יני

בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב כי היא דוחה "בשאט נפש" את האיומים. "בימים האחרונים אנו עדים לפרסומים ברשת האינטרנט ובהם תקיפה אישית כלפי קציני משטרה אשר נטלו חלק בחקירת רצח תאיר ראדה במסגרת תפקידם. הפרסומים כוללים הכפשה אישית חסרת רסן תוך שימוש במילות גנאי חריפות, וחלקם אף כוללים איומים וקריאות לנהוג באלימות כלפי קצין זה או אחר".

בית המשפט העליון דחה בשבוע שעבר את ערעורו של רומן זדורוב, שהורשע פעמיים ברצח הנערה ראדה ב-2006 ונגזר עליו מאסר עולם. בראש הרכב השופטים עמד יורם דנציגר, שהיה בדעת מיעוט, ולצדו ישבו יצחק עמית וצבי זילברטל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בדצמבר 2006 נמצאה גופתה של ראדה בתא שירותים בבית ספר "נופי גולן" בקצרין שבו למדה, גרונה משוסף ובגופה חתכי סכין וסימני אלימות רבים. לאחר הרצח עצרה המשטרה את זדורוב, פועל בניין שעבד בבית הספר שהיה אז בן 29, ולאחר חקירה שחררה אותו. כשבוע לאחר הרצח עצרה אותו שוב בחשד שביצע את הרצח. בחקירתו, הודה זדורוב בביצוע הרצח ושחזר אז את המעשה לעיני מצלמות המשטרה. ימים ספורים לאחר מכן חזר בו מהודאתו, סירב לחתום עליה וטען כי היא הוצאה ממנו בלחצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully