וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אמיר אוחנה יושבע לכנסת. חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רוני וולף

28.12.2015 / 7:28

איש הליכוד יחליף בכנסת את השר הפורש סילבן שלום, הנשיא ראובן ריבלין יערוך טקס לראשי העדות הנוצריות בארץ לרגל השנה האזרחית החדשה, יהורם גאון חוגג יום הולדת 76 ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת הבוקר

השבעת ח"כ אמיר אוחנה לכנסת

אמיר אוחנה יו"ר גאווה בליכוד, חבר כנסת. פייסבוק, צילום מסך
הקים את התא הגאה "גאווה בליכוד". אוחנה/צילום מסך, פייסבוק

אתם צריכים לדעת שהיום יושבע לכנסת ח"כ אמיר אוחנה ממפלגת הליכוד, עקב פרישתו של שר הפנים סילבן שלום מהחיים הפוליטיים בעקבות החשד כי הטריד מינית. עו"ד אמיר אוחנה בן ה-39, הוא חבר הכנסת ההומו המוצהר הראשון במפלגות הימין וממקימי התא הגאה "גאווה בליכוד", שנוסד בשנת 2011. הוא שירת במשך 12 שנה במערכת הביטחון, מתוכן שש שנים בצה"ל ושש שנים בשב"כ. לאחר שהשתחרר מצה"ל בדרגת רב-סרן כקצין חקירות בכיר ומפקד בסיס, עבר לשב"כ, שם עסק בתחום המודיעין. בפריימריז האחרונים לרשימת הליכוד לכנסת הוא שובץ במקום ה-32 כנציג מחוז תל אביב. למרות שלא נכנס לכנסת, שכן הליכוד קיבל 30 מנדטים, הקפיד להגיע מדי שבוע לישיבות הסיעה של הליכוד ולהשתתף מעת לעת בדיוני ועדות.

בג"ץ ידון בעתירה של סתיו שפיר

סתיו שפיר. איציק בירו, מערכת וואלה! NEWS
טוענת שהאוצר הביא לאישור ועדת הכספים העברות שאינן חלק מהתקציב. ח"כ שפיר/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירו

אתם צריכים לדעת שהיום ידון בג"ץ בעתירה שהגישה ח"כ סתיו שפיר (העבודה) נגד ועדת הכספים של הכנסת ושר האוצר לשעבר יאיר לפיד. שפיר טענה בעתירתה, שהוגשה בדצמבר 2013, כי משרד האוצר משתמש ב"מסלול עוקף מליאה" ומביא לאישור ועדת הכספים בקשות להעברות כספיות במיליארדי שקלים לצורך ביצוען של החלטות ממשלה, וזאת למרות שאלה לא נכללו בחוק התקציב. בעתירתה מנתה שפיר בין היתר העברת 580 מיליון שקל לעמידה בסעיף גמלאות ופיצויים בהסדר קרנות הפנסיה, העברה של 20.8 מיליון שקל עבור פיתוח פארק אריאל שרון ועשרה מיליון שקלים לטובת "נושאי חירום" במשרד הפנים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ריבלין נותן כבוד לראשי העדות הנוצריות

נשיא המדינה נשא דברים בכנס הפתיחה של "תקווה ישראלית בחינוך" לשנת תשע"ו, ‏בהשתתפות מנהלי ונציגי בתי ספר מכל הארץ ומכל המגזרים  16 דצמבר 2015. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
יקבל את השנה האזרחית החדשה בטקס חגיגי. ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אתם צריכים לדעת שהיום יערוך הנשיא ראובן ריבלין את קבלת הפנים המסורתית לראשי העדות הנוצריות בישראל לרגל השנה האזרחית החדשה. במהלך האירוע, יישאו דברי ברכה נשיא המדינה, והפטריארך היווני-אורתודוכסי של ירושלים תיאופילוס ה-3 וישתתפו בו אנשי כנסיה בכירים, נציגי משרדי ממשלה, בכירי משרד הפנים, ועוד.

מזל טוב ליהורם גאון

יהורם גאון. ראובן קסטרו
חתן פרס ישראל לזמר עברי. גאון/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום חוגג הזמר והשחקן יהורם גאון את יום הולדתו ה-76. חתן פרס ישראל לזמר עברי הוא אחד הכוכבים הבולטים של עולם הבידור הישראלי לדורותיו, בין היתר בזכות שירים כמו "אלף נשיקות", "הנני כאן", "רוזה", "בלדה לחובש" ו-"עוד לא אהבתי די", סרטים כמו "קזבלן", "מבצע יהונתן" ו-"המאהב", ותכניות טלוויזיה כמו "קרובים קרובים" ו-"שישי בגאון". הצלחתו רבת השנים הקנתה לו מעמד של זמר לאומי, וב-1994 הוא ביצע שיר בטקס קבלת פרס נובל לשלום של יצחק רבין ושמעון פרס. לפני שלוש שנים עורר סערה ציבורית כשכינה את המוזיקה של כמה מהזמרים המזרחיים "זבל איום שהשטן לא ברא", אבל מעמדו האגדי נותר כשהיה.

בלאט מתייצב בפיניקס

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Thearon W. Henderson, GettyImages
חטף תבוסה כואבת בפורטלנד וצריך להימנע מהידרדרות. בלאט/GettyImages, Thearon W. Henderson

אתם צריכים לדעת שהיום יתייצב דיוויד בלאט למשחק חשוב מהרגיל, כשקליבלנד שלו תתארח אצל פיניקס. אחרי שגולדן סטייט עצרה לקאבלירס רצף של שישה ניצחונות עם הפסד במשחק חג המולד החגיגי, חטפו המאמן הישראלי ושחקניו תבוסה כואבת בפורטלנד, וכדי להימנע מהידרדרות למשבר אמיתי הם יהיו חייבים להתאושש באריזונה. הסאנס מצידם יגיעו למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים, האחרון שבהם משפיל במיוחד - בבית מול פילדלפיה האומללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully